Ulagači zahtjevaju povrat novca, a developeri iza srpskog Scorna poručuju im da ga slobodno zatraže

Nakon što im je ukazano veliko priznanje prikazom Scorna na Xbox Series X prezentaciji prošle godine, developeri srpskog studija Ebb nisu bili suviše aktivni u javnosti. Unatoč tome što je Scorn zakazan za ovu godinu, na društvenim mrežama ih nema, tu i tamo ih netko sramežljivo spomene, a najbitnije od svega – nisu bili aktivni ni na Kickstarteru što je protivno pravilima tog servisa. Voditelji projekta trebaju se redovito javljati ulagačima sve do njihovog lansiranja.

To se nije svidjelo dobrom djelu od preko 5 tisuća backera na Kickstarteru, a koji su ih podržali s preko 190 tisuća eura. Sekcijom komentara mjesecima dominiraju oni negativni, traži se povrat novca, a nakon što je jedna grupa odlučila prijaviti projekt Kickstarteru, developeri su se konačno obratili.

Usporedbe s CD Projektom i Cyberpunkom

“Gdje smo bili dosad? Samo smo razvijali igru”, otvorili su obraćanje koje se nastavilo bahatim pasivno-agresivnim tonom, zbog čega se CEO kompanije Ljubomir Peklar bio primoran ispričati u posebnom postu.

No vratimo se na originalno priopćenje, na čijem je kraju Scorn dobio odgodu za 2022. godinu. “Postoji razlog zašto velike kompanije pokazuju CGI trailere rađene od strane nekog trećeg”, navode prije usporedbe s CD Projekt Redom. “CDPR je imao odličan PR za Cyberpunk 2077, ali to im na kraju nije pomoglo. Možda da nisu forsirali developere u izradu promotivnog materijala imali bi više vremena za popravljanje Cyberpunka”, zaključili su usporedbu.

“Da se češće javljamo, to nebi pomoglo da igra bude bolja ili da izađe brže”, navode, a zatim nastavljaju objašnjavati zašto se ne javljaju. Ukratko, razlog zašto se čitavu godinu nisu javili ulagačima leži u tome što nemaju vremena. Nemaju vremena polirati build za prikaz javnosti. Što ukazuje na potencijalnu činjenicu kako je onaj nestvarni prikaz s Xbox Series X možda bio i previše ispoliran, odnosno postavljen je nerealni standard za ostatak igre.

“Nismo u development hellu”

Tvrde i da nisu u tzv. developerskom paklu, odnosno nisu promijenili temeljnu ideju, unatoč tome što su od 2018., kako kažu, izmijenili 90% igre. “Želimo da Scorn bude ono što želimo da bude, a ne da ga izdamo samo zato što smo dali nekakav okvirni datum izlaska.”

A ako vam sve dosad citirano nije zvučalo toliko bahato da bi zahtijevalo naknadnu ispriku šefa kompanije, to je zato što još nismo stigli do kraja. Završnu poruku ulagačima, bez kojih Scorn nebi postojao, prenosimo u cijelosti.

“I za kraj, jedan prijateljski savjet: Ako vam nedostatak komunikacije toliko smeta, samo zatražite povrat novca i ostavite nas na miru. Ovo je samo igra. Možete je igrati jednom kada izađe i ako još budete zainteresirani”.

Dan poslije stiže isprika CEO-a. “Možda smo umorni, zbunjeni i frustrirani zbog vlastite nesposobnosti, ali to nije razlog da se ispucamo na vama”, poručio je.