Vijesti

Umjesto broja prodanih konzola, Xbox će se fokusirati na aktivne korisnike

Šef Xboxa Phil Spencer potvrdio je kako je Xbox imao najbolje lansiranje svoje konzole dosad, ali prodajne brojke neće otkrivati. Objasnio je i zašto te otkrio strategiju Xbox divizije dok je on na čelu.

Microsoft je tokom prošle generacije uslijed loše prodaje Xboxa One prestao obavještavati o prodajnim brojkama, a za The Guardian je Phil Spencer potvrdio da će ostati pri tome čak i ako prodaja bude fantastična.

Kako kaže, brojke ne objavljuje ni svojim zaposlenicima budući da ne želi da brojka prodaje bude u fokusu kompanije. Umjesto toga fokus i vodilja im je broj aktivnih igrača. Broj igrača će javljati u medije, tu brojku svakodnevno prikazuje ljudima ispod sebe i to je mjerilo uspjeha po kojem se već neko vrijeme ravnaju u Microsoftu.

Spencer je nedavno pričao o tome kako više ne vidi Nintendo i PlayStation kao konkurenciju. Sada su konkurencija Amazon i Google. S Amazonom i njihovim Twitchom brzo je izgubio bitku za socijalni streaming servis budući da je jako brzo zatvorio Mixer servis, a s oba velika igrača potući će se na polju igranja igara u oblaku. Google već ulaže golemi novac kroz Stadiju, a Amazon to tek započinje raditi s Lunom.

“Danas 3 milijarde ljudi igra video igre, a tek oko 200 milijuna kućanstava posjeduje neku gaming konzolu”, izjavio je Spencer za The Guardian pa nastavio – “u postotku se postotak konzola umanjuje iz ukupnog broja igrača” te je tako otkrio na što će se Microsoft fokusirati u budućnosti.

Povezano