Uncharted 4 MP beta | Prvi dojmovi su pozitivni, ali…

Od jučer je za vlasnike „Uncharted: The Nathan Drake Collectiona“ dostupna beta za multiplayer dio nadolazećeg, četvrtog po redu, Uncharteda – A Thief’s End.

Kao ogroman fan serijala, kako SP dijela, tako i MP dijela odlučio sam uzeti The Nathan Drake Collection kako bih ponovio gradivo, ali isto tako kako bih dobio mogućnost igranja bete Uncharted 4 multiplayera.

Za sada su dostupne dvije mape (Island, The Madagascar City), a nadam se kako će kako beta odmiče ND odlučiti pokazati nam još bar jednu do dvije nove mape. S obzirom da nam dolazi PSX, postoji mogućnost da nam pokažu novi gameplay trailer što im otvara mogućnost da ubace mapu tematski vezanu uz novi gameplay.

Ono što odmah upada u oči je, naravno, sam izgled igre, a pri tome ne mislim na grafiku koja je stvarno fenomenalna već na UI i HUD u samoj igri koji jako podsjećaju na The Last of Us. ND je uvidio kako je TLoU MP prošao odlično kod publike i odlučio to prenijeti u novi Uncharted MP, ali koliko je to zapravo dobra, odnosno loša stvar?

Sama igra čini se malo usporenijom od prošlih nastavaka što i nije nužno toliko loše, ali i dalje može doći do kaosa na mapi gdje se ne zna tko pije, a tko plaća, naravno u pozitivnom smislu. Timska igra nagrađuje se mnogo više no prije, nešto kao i u TLoU, teško je sam postići nešto ako se igra protiv uigrane ekipe, a rushanjem ćete samo izgubiti glavu.

Sidekickovi su i dalje tu, uz nove dodatke, Mysticalsi koji su dobro odrađeni. Zasad se čini kako nema OP stvari, bar ne kod početnika, a oni malo uigraniji znat će iskoristiti neke stvari u svoju korist.

Oružja su raznovrsna, od automatskih i poluautomatskih pušaka, snajpera, shotgunova i burst-fire rifelova, svatko može pronaći nešto za sebe, a o njima ne mogu previše jer ih nisam stigao bolje testirati.

Klikom na touchpad otvara se in-game store, Uncharted verzija ruksaka iz TLoU u kojoj možete kupiti već navedene mysticalse i sidekickove za koje novce zarađujete obavljanjem zadatka koji se u modu traži, a u beti je to samo Team Deathmatch, znači ubijanje protivnika. Također postoji mogućnost skupljanja treasuresa na mapi koji su ekvivalent storage boxovima iz TLoU-a.

Kao što vidite iz već ovog dijela teksta, stvarno je ogromna količina stvari pokupljena iz TLoU MP-a.

Sam gameplay je puno „realniji“ i mesnatiji nego prije, ciljanje je otežano u odnosu na prošle nastavke i sve to puno ljepše izgleda + 60 fpsa koji uvelike pridonose samom gameplayu. Sve te odluke apsolutno podržavam jer napretka mora biti, a ovako igra ne izgleda kao kopija već kao pravi next gen nastavak.

Još jedna novina, radar, za koji je bilo dosta žalbi od fanova prijašnjih nastavaka na kraju i nije ništa posebno, može vam pomoći, ali osobno sam pobornik ekipe koja bi radije igru bez radara. Ljepše je osluškivati i gledati osjetilima nego samo pogledati na radar i vidjeti gdje se ko nalazi.

Uvedeni su i dnevni izazovi koji kad se izvrše daju Relicse koji se onda mogu trošiti na kupovinu škrinja koje vam daju random iteme za customizaciju likova. Izazovi su dobro koncipirani i potiču igrača na igranje s različitim oružjima, a isto tako i ponekad traže promjenu pristupa igrača samoj igri.

Rope swing, još jedna novina, koja će kako se čini biti zastupljena na svakoj mapi je dobrodošla i pridonosi toj nekoj svježini MP-a, ali traži navikavanje. Nemali broj puta sam pao u provaliju što rezultira smrću mog lika, a naravno da svaki kad put se tako nešto dogodi je frustrirajuće.

Najveća zamjerka ide na Down/KO sustav. Isto kao i u TLoU da bi vam se priznao kill morate nakon što downate neprijatelja još ga dodatno dokrajčiti tj. ne dopustiti njegovim suborcima da ga ožive. Smatram da u fast paced igri kao što je Uncharted ovome nema mjesta. Intenzitet igre ovime je narušen, dolazi do česte krađe killova, a igrača se „kažnjava“ za njegov trud. Postavimo scenarij, potrudite se da ubijete odnosno downate protivnika ili još gore više njih da bi neko vas downao i oduzeo vam priliku da dobijete svoje killove. Ili ono još iritantnije, da vam dođe teammate i jednim udarcem oduzme vam kill. Ukoliko ND odluči zadržati ovaj sustav, što će vjerojatno biti slučaj, želio bi vidjeti mod u krajnjoj igri koji će dopustiti klasičnu igru gdje down=KO odnosno gdje neće biti mogućnosti revivea. Svjestan sam toga da to doprinosi timskoj igri, ali u više situacije nego ne je iritantno i bespotrebno. Često ćete se naći u situaciji da zbog samog tempa igre oživljavate teammatea, a na vas krene pucati cijeli tim protivnika. U najmanju ruku, vrlo frustrirajuća situacija.

Problem matchmakinga i dalje je prisutan, a svi koji su igrali prošle MP nastavke već su upoznati s njim. Igrat ćete par sati bez problema pronalaska igrača, a onda idućih pola sata nećete naći apsolutno ni jedan meč.

Sve u svemu, dojmovi prevažu na pozitivnu stranu, ali vidi se da još imaju za doraditi neke stvari i možda neke stvari potpuno promijeniti, ali za detaljniji uvid morat ću skupiti još mnogo iskustva u beti, a onda nadam se i u krajnjoj igri.

Sadržaj iz same Bete neće biti prenosiv u krajnju igru.

Beta traje to 13.12., PS+ je obavezan za igranje, a hoće li biti možda koji dan otvorena za sve koji posjeduju PS4 još nije poznato, iako bi bilo čudno da ne omoguće pristup svima bar na 2 dana.