Povodom desete godišnjice Destinyja, Bungie je najavio veliki preokret u modelu izdanja za Destiny 2. Umjesto jedne velike ekspanzije godišnje, igra će ubuduće dobivati dvije srednje ekspanzije i četiri velika besplatna sadržajna ažuriranja svake godine.
Ove promjene znače odmak od dosadašnje “linearne” kampanjske strukture koju Bungie koristi od Shadowkeepa, što će, kaže omogućiti istraživanje novih formata i priča. Cilj ovog novog modela je ponuditi bogatije iskustvo kroz nelinearnu priču, inovacije i značajna poboljšanja ključnih aktivnosti i nagrada. Također, ovaj pristup će, kažu, timu omogućiti kreativniji i responzivniji pristup, jer umjesto da godinu dana rade na velikom projektu tipa The Final Shape. moći će neposrednije djelovati u skladu s onim što traže igrači.
Prvi primjer novog pristupa stiže u ljeto 2025. s ekspanzijom Codename Apollo koja će donijeti nelinearnu avanturu vođenu likovima. Kako objašnjava linearna direktorica Alison Lührs, priča će omogućiti igračima da biraju kojim redoslijedom žele istraživati različite dijelove narativa, umjesto dosadašnje linearne progresije.
Uvod u naredne godine Destinyja
Novi model također označava kraj Light and Darkness sage dok će nadolazeće epizode poslužiti kao epilog i uvesti igrače u novu eru. Očekuju vas novi likovi, frakcije i preokreti koji će postaviti temelje za buduće godine Destinyja.
Uz ove promjene, Bungie planira modernizirati modernizirati i pojednostavniti korisničko sučelje, osobito ono koje se tiče aktivnosti te će preraditi sistem nagrada nebi li igru učinio dostupnijom širem krugu igrača.