Vijesti

Vjerski fanatici i obilje nasilja obilježavaju novi The Last of Us: Part II prikaz

Nasilje, nasilje i još malo nasilja.

Ekipa iz Sonyja odlučila je pokazati što krije ispod rukava i na Paris Game Weeku predstavila nam hrpu novog sadržaja za svoje nadolazeće ekskluzive. Za sam kraj sačuvali su ono najbolje, a ako već riječi hosta Jima Ryana nisu bile dovoljne da zaključimo kako se radi o „The Last of Us: Part II“, mračna atmosfera, hrpa nasilja i zvuk revolvera maknuli su sve sumnje.

Dodatnu potvrdu na samom kraju pružili su nam instrumentali Gustava Santaolalle i sam prikaz Clickera, a sve je to bilo i više no dovoljno da publiku baci u ekstazu.

Škakljive teme

Zanimljivo je kako se ekipa iz Naughty Doga odlučila ne uključiti nikog od poznatih nam likova u svoj prvi prikaz, već nam ponudila nove likove i naznake priče koja nas očekuje. Ako je suditi po samim riječima likova, u igri nas očekuje neka vrsta vjerskog kulta koji lovi i ubija ljude koje oni nazivaju vjerskim otpadnicima. O kakvoj se vrsti kulta ili vjere radi, ne možemo točno reći, ali ovo je svakako hrabar potez Druckmanna i ostatka kreative iza igre, jer svi znamo kako su pitanja vjere vrlo škakljiva i delikatna tema za mnoge.

Također, prikaz nam je potvrdio izjave koje su nam stigle poslije prvotne najave igre. Očito je kako nas čeka još više nasilja i eksplicitnih scena nego u originalu, a izgleda kako će nam ljudi još jednom biti najveća prijetnja.

Datum izlaska još uvijek nepoznat

Da bi saznali što se događa s Ellie i Joelom, morat ćemo se ipak strpiti još neko vrijeme, ali lijepo je vidjeti da ekipa iz Naughty Doga čuva svoje glavne adute i pažljivo gradi sliku oko nastavka. Datum izlaska, čak ni onaj okvirni, nismo saznali, a prva prilika u kojoj možemo očekivati nove detalje oko igre je na nadolazećem PSX eventu koji će se održati od 9. – 10. prosinca.