Već desetak godina traju rasprave o tzv. skill based matchmakingu. Dok ga jedni zagovaraju, drugi ga ne mogu smisliti, ali istina je uvijek negdje u sredini te iskustvo igrača ovisi o tome koliko dobro je sustav implementiran u igre. Ubisoft se odlučio na solomonsko rješenje.
Zašto se zamjerati ljudima i zašto uopće trošiti vrijeme na njegovu optimizaciju, kada takav način spajanja igrača u mečeve možete kompletno izbaciti. Stoga nadolazeći xDefiant neće rangirati i spajati igrače po pitanju vještine.
Developeri vjeruju kako će bez SBMM-a igra biti dugoročnije bolje iskustvo te dodaju kako to osobito vrijedi za casual igranje. Dok ćete u rankedu i dalje pronaći izazov na razini vaše kvalitete. Tako će ranked igranje najviše ovisiti o Rank Points sustavu, a potom o platformi, odabiru inputa itd kako bi nadmetanje prolazilo u više fer okolnostima.
Konačan izlazak krajem svibnja
S druge strane, casual će pružiti prednost lokaciji i najbržem mogućem spajanju igrača, što ujedno znači da ćete kao loš igrač vjerojatno ponekad biti spojeni s onima nekoliko razina kvalitete iznad vas.
Hoće li ipak uspjeti pronaći neki balans saznat ćemo 21. 5. kada xDefiant zakazan za PC, PS5 i XSX/S. Pri lansiranju brojat će 14 mapa, pet modova i pet frakcija.