Nije tajna da Call of Duty: Vanguard nije ispunio očekivanja. Niti u prodajnom smislu, a još manje kod igrača. Financijski izvještaj za posljednji kvartal prošle godine pokazao je da je prodaja Vanguarda lošija od prethodnog Black Ops Cold Wara, a sada je Activision pokušao objasniti što je pošlo po krivu.
Prema dostupnim prodajnim podacima, Vanguard se prodao lošije od Call of Duty: Black Ops Cold Wara iz 2020. godine.
Cold War se prema brojkama iz 2020. godine prodao u nešto više od 5,7 milijuna komada.
Tko je kriv?
Priznao je Activision u financijskom izvješću da je nedostatak većih inovacija rezultirao slabijom prodajom, no kao glavni problem ističe se pogrešan setting.
“I dok Call of Duty ostaje jedna od najuspješnijih zabavnih franšiza svih vremena, posljednji nastavak nije zadovoljio naša očekivanja”, objašnjavaju. “Drugi svjetski rat nije imao odjeka kod djela naših igrača i nismo isporučili toliko inovacija koliko smo željeli”, priznaju iz Activisiona.
Osim manjka inovacija, mi smo mišljenja da je kriv i besplatni Warzone čija popularnost očito uzima danak premium Call of Duty naslovima. Activision, a i mi sami, očekujemo da će ovogodišnji Modern Warfare II kojeg radi Infinity Ward ispuniti prije svega kvalitativna, a onda i prodajna očekivanja.