Za novi Splinter Cell spominju se ideje koje će evoluirati stealth žanr

Manje od dva mjeseca preostalo je od velikog otkrivanja reboota Splinter Cella na zakazanoj Ubisoft Forward prezentaciji. Sudeći po izjavi poznatog insajdera, imate se čemu nadati.

Insajder i dataminer Visceral otkrio je kako će novi Splinter Cell imati jedinstvene i dosad u ovolikoj mjeri neviđene stealth mehanike. Baš kao što je inovirao prije 20 godina, tako će inovirati i danas, prije svega koristeći ray tracing tehnologiju.

Visceral navodi kako će protivnici Sama Fishera moći detektirati preko raytraceanih refleksija i zvuka. Dosad se tehnologija u najveću svrhu koristila kao sredstvo za poboljšanje vizuala, a Splinter-Cell mogao bi biti jedan od prvih velikih naslova koji će ju koristiti za gameplay intencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hitman ima nešto slično već neko vrijeme

Ako se ovo pokaže točnim, Fishera će protivnici moći uočiti preko refleksija ogledala i prozora, sjena iz različitih izvora svjetla itd. Dok ovo pišemo, prisjećamo se scene iz jedne starije Splinter Cell igre gdje čistač pere pod, a nakon što ga dobro ulašti, može vidjeti Fishera u refleksiji. Naravno, to je tada bila skriptirana scena, dok bi ovo trebalo biti omogućeno u standardnom igranju.

Nešto slično već radi Hitman u posljednja dva nastavka, ali vrijedi samo za refleksije ogledala i na većim težinama. Ostat ćemo oprezni, jer Ubisoft u posljednje vrijeme razočarava, ali lowkey se nadamo (r)evoluciji stealtha. Tehnologije su tu.