Ranije ove godine pisali smo o tome kako bi igranje na PS5 trebalo biti jednostavno kao gledanje serija na Netflixu. A sada smo dobili primjer iz prve ruke developera WRC 9 igre
Tada je Jason Schreier objašnjavao kako ćemo određene aktivnosti pokretati direktno iz operativnog sustava PlayStationa 5. Uz igru bi se trebale prikazivati vezane aktivnosti te bismo u roku od par sekunda trebali igrati. Dakle, nema čekanja, sve je trenutačno te bi nas brzi SSD disk trebao motivirati da se odlučimo za igranje čak i onda kada nemamo vremena.
Brzi SSD + lokalna umreženost
Kako će to u praksi izgledati objasnio je kreativni direktor Alan Jarniou na WRC 9 igri za Gamereactor. Ekipa iz Sonyja za PS5 razvila je sistem tzv. deep linkova putem kojih developeri mogu određenim dijelovima igre dodjeljivati linkove. PS5 linkovi funkcionirat će slično kao i oni koje imamo na internetu, a kako kažu developeri, WRC 9 će u meniju konzole uz ime igre generirati čitav niz takvih aktivnosti kroz linkove koji će nas u roku od nekoliko sekunda odvesti direktno u utrku. Neka druga igra će nas odvesti na narednu misiju, utakmicu nogometa, rundu multiplayer FPS-a…
Sony je u nekim ranijim patentima također spominjao linkove koje bismo mogli poslati prijateljima kako bi nam pomogli riješiti dionicu neke zahtjevne igre. Sve to bez ulaska u menije igara i dosadnog čekanja. Sve će biti dostupno iz menija same konzole, a zahvaljujući SSD-u i umreženosti deep linkova – iz igre u igru, iz aktivnosti u aktivnost ulazit ćemo instantno.