Coca-Cola je izbacila League of Legends kolu s “okusom XP-a”

Coca-Cola je u SAD-u, Kanadi, Kini, Južnoj Koreji te u zemljama Afrike i Latinske Amerike izbacila League of Legends izdanje najpopularnijeg gaziranog pića na planetu.

Već godinama, Riot i Coca-Cola uspješno surađuju, a sada su podigli suradnju na novu razinu. Ova posebna Coca-Cola verzija dolazi u standardnoj varijanti, s i bez šećera, te je obogaćena “XP okusom”. Kakvog okusa je XP, nije nam poznato, pretpostavljamo da je sladak, ali Coca-Cola želi sačuvati iznenađenje. Jedino što otkrivaju je da će okus biti 85-90% sličan klasičnoj Coli, dok će preostalih 10-15% biti nešto neočekivano.

Tzv. Coca-Colu Ultimate gameri i svi ostali moći će isprobati ga isprobati od ponedjeljka 12. 6. Ova abominacija dijelom je tzv. Coca-Cola Creations kampanje koja periodično lansira nove okuse. Ovo je prva suradnja s nekom videoigrom, a primjerice, suradnja s DJ-om Marshmellom imala je okus mješavine jagode i lubenice.

U sklopu ove promocije, League of Legends dobit će nove izazove po čijem rješavanju igrači mogu očekivati nove prigodne emoteove. Jedan izazov zahtijeva sedam assista u jednoj partiji, drugi zahtijeva najmanje 12 tisuća golda, dok se treći izazov odnosi na pobjedu prije isteka 20 minuta.