Internet gori, minusi se gomilaju, nižu se kritike, a RDR dominira na PS Storeu

“Komercijalno je isplativo”, kaže šef Take-Twoa o ponovnoj prodaji 13 godina stare igre po skoro pa punoj cijeni. Internet je poludio, svi pljuju, natječu se tko će napisati goru kritiku, nižu se memovi i nezadovoljstvo je, rekli bi neupućeni, nemjerljivo.

Oni upućeniji, poput brojnih naših čitatelja u komentarima, ali i spomenutog šefa Straussa Zelnicka, znali su da će biti ovako. Na dan izlaska, port Red Dead Redemptiona je na gotovo svim tržištima zauzeo prvo mjesto tzv. trending liste. Trend je metrika koja na PS Storeu zbraja prodaju, wishliste te općenito posjete stranici neke igre. RDR, kojeg sudeći po reakcijama nebi trebao kupiti nitko, dominira.

I to bez da je prodaja uopće otvorena. Otvorit će se tokom dana, ali već sada je jasno, kada se otvori, bit će milijunska. Kako na PlayStationu, tako i na Nintendu. A što bi tek bilo da je Rockstar odlučio prodati Marstonovu avanturu i na PC-ju? PC ima najviše smisla za Red Dead Redemption, ali igrači će ga se tamo načekati.