Zašto igre i developeri ne koriste DualShock 4 potencijal?

Igra koja me potaknula da vas pitam ovo u naslovu je Infamous: Second Son. Igra je izašla još 2014. godine i jedna je od rijetkih koja je koristila ono što DualShock 4 nudi – zvučnik, touchpad, svijetlo i motion kontrole uz sve ostalo.

inFamous Second Son

Iskreno, nisam niti znao da je imam na PlayStationu 4 još uvijek instaliranu jer je bila na zadnjem mjestu u folderu koji se zove “Stare igre.” Tamo je bila na dnu. I neki dan sam je pokrenuo da se podsjetim malo PS4 početaka jer me zanimalo koliko je grafika odmaknula na istoj generaciji konzola od tada do danas.

Budući da igru nisam igrao 5 godina, zaboravio sam koliko je imala genijalnu implementaciju DualShock 4 mogućnosti. Oni nisu nikako game changing, ali svakako pridonose imerziji igre. Ako ste zaboravili, pritiskom na touchpad u igri usisavate struju i to izgleda jako dobro. Ne samo da izgleda nego i zvuči jer se čuje zvuk na kontroleru.

A sjećate li se kako se u igri rade grafiti? Doslovno promućkate DS4 koji onda ispušta zvuk spreja i imate dojam da zaista držite sprej u ruci. Posebno kad se čuje ona mala kao kuglica kad protresete sprej. Stvarno je jako moćno i uvjerljivo.

Tearaway Unfolded je DS4 magija

Igra, koja po meni, daleko najbolje pokazuje što može DualShock 4 je Tearaway Unfolded. Igra je to koja je koristi svaki aspekt kontrolera – svjetla, touch i zvuk. Naravno da su za to zaduženi kreativni genijalci iz Media Molecula.

Igra je bila dio PS+ ponude, pa ako je imate, a želite vidjeti što se može napraviti s gamepadom, skinite i isprobajte. Primjerice, DualShock 4 svjetlo vam je u ovoj igri osvjetljavalo mračne dionice igre. Morali ste fizički usmjeriti gamepad i pomoću motion kontrola navoditi svjetlo i lika. Ne moram reći da ste čitavom vrijeme imali osjećaj da vam je lik u gamepadu zbog genijalne upotrebe zvučnika na kontroleru.

Dreams

Igrao sam samo betu, ali Dreams je iduća igra koja iskorištava 100% potencijala kontrolera. Naravno, ponovno su potencijal iskoristili čarobnjaci iz Media Molecule.

Ako imate PSVR ono što mogu reći da Astro Bot prilično pametno koristi puni potencijal gamepada. I to je to što se ja mogu osobno sjetiti.

Što mislite, zašto više igara ne iskorištava sve feature što DS4 ima i nudi, ili je to po vama skroz nebitno? Primjerice, znam da dosta igrača ima zvučnik na kontroleru stavljen na mute, a dosta igara po defaultu ima isključenu opciju da primjerice razgovor likova čujete kroz DS4 zvučnik.

Budući da je Sony sam svjestan da većina igara uopće ne koristi sve što DualShock 4 podržava, pravo je pitanje kakav će biti i što će imati DualShock 5 na PlayStationu 5.