Stiže li novi trend u gaming industriju?
Mi u redakciji igramo i pripremamo recenziju, pa koliko god uživali u igri i konačno pravom gameplayu na kakav smo čekali još od Battlefielda 4, već sad je jasno kako ovoj igri nedostaje sadržaja. Mapa i modeova je manje nego ikad, dok istovremeno imamo osjećaj kako je puno više najavljenog sadržaja koji bi trebao doći u igru, nego sadržaja kojeg zapravo imamo već sad u igri.
Odnosi se to svakako na nove mape i modeove poput Grand Operationsa i Firestorma, koji bi trebao biti Battlefieldova verzija battle royalea. Kolege s VG247 portala imale su prilike sjesti s Ryanom MacArthurom, developerom u DICE-u.
Manje saržaja je više!
Ryan tvrdi kako navodni nedostatak sadržaja on ne vidi kao problem, već kao prednost utoliko što previše sadržaja razdvaja igrače. Kaže kako će upravo doziranje novog, besplatnog, ali i kvalitetnog sadržaja produžiti vijek igre, a igrače zaokupiti.
Moramo priznati kako su nam izjave developera kontradiktorne i poprilično nerazumljive, ali poanta je jasna. Ono što je sigurno, cjelokupni dojam o igri moći ćemo steći tek za šest do dvanaest mjeseci, kad sav najavljeni sadržaj završi u igri.