Zbog katastrofalnih animacija u ME: Andromeda igrači zlostavljaju zaposlenicu Biowarea, Naughty Dogov animator spušta loptu na zemlju

Internet ponekad stvarno zna premašiti granicu dobrog ukusa.

Brojni igrači diljem svijeta kao da su jedva dočekali kontroverzu u jednom ovakvom obliku. Tako se opća internet sprdačina na račun facijalnih ekspresija u Mass Effect: Andromedi protegnula na jedan novi nivo. Neki fanovi, bijesni, započeli su tražiti krivce, a nešto što je do prije par dana bila dobra zezancija sad se svelo na osobne napade i zlostavljanje. Usijane glave došle su do stanovite Allie Rose-Marie Leost, žene koja je bila samo jedna od EA-ovih zaposlenika koji su radili na snimanju animacija za novi Mass Effect.

Neki od pristojnijih primjera zlostavljanja na Twitteru.

Uvjereni kako je ona bila glavna zadužena na tom projektu, odnosno glavna animatorica, “fanovi” su došli do njezinih osobnih podataka. Što privatno, a što javno na Twitteru, uslijedile su prijetnje smrću, te razne ostale uvrede na koje smo naviknuli gledati jedino od strane prosječnog korisnika 4chana. Dakle, internet je još jednom premašio granice dobrog ukusa, a da stvar bude još bolja, kasnije su se iz Biowarea službeno oglasili kako stanovita animatorica uopće nije imala predvodničku ulogu na ME: Andromeda projektu.

Naughty Dogov animator brani Bioware

Naughty Dogove igre, poput posljednjeg Uncharteda i The Last of Usa poznate su kao jedne od najboljih u industriji po pitanju prenošenja facijalnih ekspresija u svojim igrama. Stoga svakako u kontekstu ovog teksta možemo i moramo prenijeti mišljenje jednog njihovog animatora. Radi se o talentiranom Jonathanu Cooperu koji je nekoć radio i na Mass Effect serijalu, a koji je serijom postova na Twitteru pokušao razjasniti situaciju.

Prema Cooperu, raditi facijalne animacije za kompleksni RPG višestruko je zahtjevnije od rada na linearnoj igri poput jednog Uncharteda. Dok je u Unchartedu sve skriptirano, u Mass Effectu svaka konverzacija može imati različite ishode, a samim time i različite reakcije junaka. Kad tome ubrojimo i višestruko brojnije scene razgovora koje ima jedan Mass Effect, nikako ne bismo smjeli uspoređivati takav RPG s posljednjim Unchartedom koji nas je sve razmazio.

Uzimajući u obzir mnogo kvalitetnije animacije u posljednjem Witcheru, koji je RPG u najmanju ruku veličine Mass Effecta, Cooper smatra kako su u Biowareu jednostavno uzeli premalo vremena za jedan takav projekt. Dakle, kompleksni RPG svakako može (i mora dok se radi o AAA igri) imati kvalitetnije odrađene animacije, ali tome se onda mora posvetiti i više vremena, što su izgleda podcijenili u Electronic Artsu i Biowareu. Isto tako, ono što je možda i najvažnije u kontekstu ovog teksta – vrijeđanja usred nezadovoljstva igrom nikako se nebi smjela spuštati na osobnu razinu. Za sve željne naprednijeg štiva s područja animacije preporučamo baciti oko na Neogaf.

Više o Mass Effect Andromedi čitajte na FFA