Da stvari u poslovnom svijetu mogu poći naopako kada si korporacija uzme za pravo donositi odluke umjesto korisnika još jednom je demonstrirao Microsoft. Teri Goldstein, Amerikanka iz Kalifornije, izjavila je na sudu kako je njezino računalo nedugo nakon izlaska Windowsa 10 bez njezinog znanja skinulo nadogradnju na spomenuti OS. Nakon što nadogradnja nije uspjela, njeno računalo, koje je inače smješteno u vlastitoj putničkoj agenciji, usporilo je do granica nepodnošljivosti, te je postalo nestabilno s učestalim rušenjem Windowsa.
„Nikad nisam čula za Windowse 10, niti me itko pitao želim li nadogradnju“ izjavila je Goldstein.
Goldstein je pokušala kontaktirati Microsoftovu službu za podrške, no nakon što to nije pomoglo, odlučila se na sudsku tužbu zbog izgubljenih dnevnica i troška za novo računalo.
Microsoft se nije žalio na tužbu i zahtjev te su sudskom odlukom morali platiti 10 000 USD. Predstavnik Microsofta je izjavio kako tvrtka nije željela daljnju pravnu bitku kako bi izbjegli izvjesne buduće sudske troškove.
Iako Microsoft niječe da su pogriješili u bilo čemu, izgleda da plan s agresivnim promoviranjem besplatne nadogradnje na Windowse 10 i nije prihvaćen kod nekih pojedinaca. Iako je plan Microsofta očit – što brže širenje Windowsa 10 koji bi u roku par godina trebao doći do brojke od oko milijardu korisnika, pri tome su odlučili namjerno zakomplicirati proces besplatne nadogradnje (Windows 10 kao preporučena nadogradnja/zakrpa u Windows Update centru na računalu) na štetu korisnika koji ne žele Windows 10 na svojim računalima. Broj računala, smartphonea, konzola (Xbox One) i uređaja na kojima je Windows 10 instaliran je zasad na brojci od oko 300 milijuna.
Ponuda za besplatnu nadogradnju na Windows 10 (počevši od Windowsa 7 pa na dalje), traje još do 29. srpnja.