Zombi survival Dying Light 2 će imati četiri puta veću mapu i više završetaka igre

Ako pridodamo tome i jednog od najboljih pisaca u industriji, onda nas čeka kompletan paket i prava poslastica.

Prvi Dying Light iz 2014. godine jedno je od najugodnijih iznenađenja ove generacije i možda čak i najbolje kooperativno iskustvo posljednjih godina. Aktivni developeri, konstantna implementacija novog sadržaja koji u igru stiže još i danas, zarazan survival gameplay s parkourskim kretanjem… Igra praktički nije imala manu. Osim jedne.

Priča je bila prosječna, pa možda čak i ispodprosječna. Na igranje je većinom tjerao zarazni gameplay, a ekipa iz poljskog studija Techland odlučila je i taj segment poboljšati u nastavku, pa su u studio uspjeli privući Chrisa Avellonea koji radi na priči. Čovjek koji je radio Fallout: New Vegas, Wasteland 2 ili Prey garancija je za značajan iskorak i na tom polju.

Novi pisac garantira zanimljivu priču

Upravo je Avellone utjecao na novosti koje su predstavljene u traileru, poput odabira odgovora u razgovorima s NPC-evima, donošenje odluka koje će imati značajan odražaj na svijet i daljnji tijek igre, više različitih ishoda misija pa i u konačnici i same igre.

Svaka točka mape je dostupna i na svakoj vlada opasnost od zombija. Koje ćemo sjeći sa svime što nam dođe pod ruku.

Prikaz igre iza zatvorenih vrata na netom završenom E3 sajmu novinare je uvjerio kako je Dyling Light 2 još fluidniji, inovativniji po pitanju borbe sa zombijima, grafički atraktivniji i raznovrsniji, a potvrđeno je i kako će prostor za igranje biti četiri puta veći nego u prvoj igri. Prisjetimo se, obje mape iz osnovne igre u “jedinici” bile su zbilja ogromne. Dodatna mapa u DLC-u je bila veća od obje zajedno, a prostor za igranje u “dvojci” će biti veći nego sve one zajendo. Dakle, Dying Light 2 će biti ogromna igra.

Dying Light stiže na PC, PS4 i Xbox One, pa iako još uvijek nema potvrđenog datuma izlaska, predviđa se kako bi to moglo biti u prvoj polovici iduće godine.