FFA Focus

Ustaše, Tom Clancy i novi Rainbow Six


Serveri

Multiplayer only igra mora imati kvalitetno riješeno pitanje servera. Što nas očekuje po izlasku igre? Očekuju nas dedicated serveri, pohvalno, što znači da će se multiplayer kalkulacije odvijati na Ubisftovim serverima. To ne vrijedi i za glasovnu komunikaciju, koja će se odvijati lokalno, na nečijoj konzoli. Jedan od 10 igrača odabran je kao host i preko njegove linije se odvija sva komunikacija. U slučaju da host ima poteškoća ili da napusti igru, akcija se prekida, sve dok se komunikacija ne prebaci na drugog igrača. Smatramo da to nije dovoljno dobro rješenje za modernu igru orijentiranu na multiplayer.

Kakvo je stanje bilo u zatvorenoj beti?

Tokom rujna intenzivno smo igrali zatvorenu betu. Gameplay je dobar, zabavan, igra se vrti fluidno, ali to nije dovoljno za igru koja se svojim najvećim dijelom oslanja na online komponentu. Kao što ste mogli pročitati, igra kampanju nema, a jedino single-player iskustvo ćete doživjeti igrajući Situations mode, na koji ćete pak zaboraviti jednom kad se naučite na igrine mehanike (što će biti vrlo brzo) ili kad osvojite trofej, koji će vam igra gotovo sigurno uvjetovati prelaskom svih 11 lokacija u tom tutorial modu.

Zatvorena beta imala je svojih tehničkih problema. Spajanje igrača u lobby nije funkcioniralo kako treba, kao ni pronalaženje drugih igrača. Jednom kad bi ušli u igru, kraj igre gotovo nikad ne bi dočekalo svih 10 igrača. Često je znalo doći i do prisilnoga pauziranja same igre uslijed migracije na novog hosta za glasovnu komunikaciju. Sve to je, međutim, bilo i za očekivati. Do izlaska igre bilo je više od dva mjeseca i očekivalo se da su developeri uočili sve probleme i da će ih i popraviti.

Igrali smo i otvorenu betu

Ubisoft je najavio otvorenu betu za srijedu, 25. 11., koja je manje od tjedan dana prije izlaska igre trebala uvjeriti igrače u kvalitetu igre, kao što je to svojedobno uspješno napravio Bungie sa svojim Destinyem. Nažalost, beta nije ni krenula, a serveri su već bili srušeni. Stanje je bilo toliko loše da su iz Ubisofta najavili odgodu bete. Situacija se donekle normalizirala u petak, 27. 11., te su igrači polako počeli pristupati igri.

Gameplay je, očekivano, i dalje dobar. Stvarno smo uživali igrajući. Sustav prikupljanja XP-a ponekad ne zbraja zarađene bodove, a primijetili smo i nelogičnosti kod nadogradnje oružja, gdje neke dodatke nismo mogli koristiti iako smo ih otključali i montirali. Ipak, zadovoljni smo. U usporedbi s globalnim prosjekom današnjih modernih igara, to su problemi koji ne narušavaju dinamiku igre i preko njih se može prijeći, a brzo će se riješiti.

Međutim i dalje su prisutni problemi sa serverima, tako da se i u trenutku zaključivanja ovog teksta, par sati prije zatvaranja otvorene bete, otežano pronalazi igrače i pristupa samoj igri. Serveri nenajavljeno padaju svakih nekoliko sati i definitivno ne možemo reći da su stabilni. Prisutni su i nama omiljeni crashevi, kao i povremeno pucanje veze sa serverima. Sve to neodoljivo podsjeća na izlazak sad već kultnog Battlefielda 4, kojeg su popravljali više od godinu dana.

Što očekivati po izlasku?

Preporučamo krajnji oprez pri kupnji igre. Serveri su daleko od stabilnog. Nešto više od dva dana do izlaska igre, istu je nemoguće igrati više od 45 minuta u komadu. Kopije igre se već naveliko tiskaju, printaju se coveri, pakiraju u kutije, palete lete dobavljačima… Za odgodu je izgleda prekasno iako bi, realno, do nje trebalo doći.

Strpljen – spašen, stara je narodna izreka. Mi ćemo vas svakako informirati o stanju igre po izlasku, osluškivat ćemo dojmove stranih portala i časopisa. Nažalost, našu recenziju nećete moći pročitati u nekoj skorijoj budućnosti. Igru za svoje potrebe nećemo kupovati sve dok se ne uvjerimo da su serveri stabilni. Uvoznici i predstavnici trgovina, ako ovo čitate, besramno se nudimo da nam ustupite primjerak igre smatrate li da su naše prognoze za launch netočne.

<< RAINBOW SIX SIEGE

 

Prethodna stranica 1 2 3
Igra

Povezano