FFA Focus

Igramo Destiny 2: Kooperativna akcija u Strikeovima rastura

Naše avanture u svijetu Destinyja se nastavljaju, a danas vam donosimo dojmove iz novih Strike misija.

Kooperativno igranje veliki je dio same jezgre Destinyja, a Bungie je za nastavak odlučio još više ojačati ovu komponentu kroz poštene klanove i nove Guided Games mehanike za pronalaženje igrača koje će uskoro stići u igri. Svi znamo da je Raid ultimativno kooperativno iskustvo i stvar koji svi željno čekaju, no Strike misije su meni osobno uvijek bile gušt za igrati.

Za one koji ne znaju, radi se o kratkim misijama do dvadesetak minuta u kojem sa fireteamom od tri igrača prolazite kroz posebno dizajniran level s hrpom neprijatelja i poštenim bossom na kraju. Nakon poprilično dosadnog Inverted Spire Strikea iz bete, odlučio sam uskočiti u ostale Strike misije i isprobati što nude.

strike 1

Završna boss arena. Očekujte hrpu neprijatelja čim skočite dolje.

Pripremite ekipu

Destiny 2 odmah po izlasku nudi pet Strike misija dok su PlayStation 4 igrači ekskluzivno dobili i šestu, Lake of Shadows, koja će godinu dana biti ekskluzivna za njihovu platformu, baš kako je bilo i u originalnom Destinyju.

Strikeovi nisu dostupni bar do pola kampanje i do jedno 12. levela, a kada vam Zavala otvori aktivnosti moći ćete uskočiti u ove misije putem Directora i posebne playliste. Naravno, kasnije se otvaraju i veće težine kao i Nightfall za sve koje vole pošten izazov.

Uspio sam završiti većinu Strikeova i mogu reći da sam ugodno iznenađen budući da su dobro dizajnirani i brzo se mogu završiti.

strike 2

Svaki poznavatelj Bungie igara odmah će ovaj dizajn povezati s Halo: ODST.

Strikeovi su podijeljeni po svim lokacijama i igrači mogu očekivati spektakularne prizore zbog vrijedne art ekipe koju Bungie ima.

Posebnome se dojmila Pyramidion misija koja me podsjeća na legendarni Vault of Glass Raid iz jedinice te je tu također ispunjena Vex neprijateljima i nudi lagane platform mehanike kao i izbjegavanje zamki. Dodajte na to i genijalan OST koji savršeno paše uz akciju na ekranu i imate vrlo zanimljivu misiju za coop napucavanje s ekipom.

Još uvijek nisam dostignuo maksimalni level i veće težine, no na 15. levelu ove misije su davale dosta dobru rare opremu, a i donose hrpu XP-a ako hoćete brzo podignuti level vašeg Guardiana. Naravno, kad otključate challenges kod Ikore, ove misije će vam pružiti i posebne izazove koje lako možete pratiti putem Ghosta kao i u ostalim aktivnostima.

strike 3

Osim napucavanja čekaju vas i ovakve prepreke.

Sve od Vexa pa do Takena

Većina misija je dosta dobro dizajnirana, kao i završni bossevi. Neki poput bossa iz Savathun’s Songa se sigurno neće svima svidjeti, no generalno pružaju dosta dobre borbe.

Prava stvar će se vidjeti na većim težinama i Nightfallu s uigranom ekipom. Kao i svaki planet u igri, svaki Strike ima glavnu vrstu neprijatelja s tog planeta protiv kojih ćete se boriti, pa tako očekujte borbe protiv Red Legiona, Hivea, Vexa Fallena i Takena.

Nekemisije imaju i više vrsta neprijatelja, a tu, budući da misijama pristupate iz sandbox levela možete naletiti i na public evente čak dok ste i u samom Strikeu. Baš sam imao takvu situaciju na Exodus Crash misiji kada smo pored Strikea uletili i u Public event za dodatan loot.

strike 4

Vex dizajn i dalje ubija. Bungie zna kako se to radi.

PvE komponenta je zasad u igri dosta snažna, a pravi test će biti Raid kako sam ranije spomenuo. Sviđa mi se što Strike misije poput Public evenata daju dosta XP-a pa tako možete brzo podići i ostale likove kako biste ih što brže pripremili za endgame aktivnosti.

Strikeovi podržavaju matchmaking pa ako nemate ekipu svejedno možete iskustiti ove borbe. Pronalaženje igrača je dosta brzo i u samim misijama nije bilo problema s konekcijom.

Igra

Povezano