FFA Focus

Najava | Destiny 2: Forsaken

Ne idi tiho u tu dobru noć, iliti – pazi Cayde, metak!

Za nešto manje od tjedan dana, Destiny 2 (koji je danas najavljen kao besplatna igra za PS+ igrače) ulazi u svoju drugu godinu. Bungie nam već dugo vrijeme intenzivno najavljuje tu ekspanziju kao nešto genijalno, a marketing mašinerija se ovaj tjedan aktivirala u potpunosti.

Iskupljenje za početne greške

Zašto uopće Bungie ovo najavljuje kao iskupljenje, slušanje igrača i dolazak na pravi put? Istina je da je Destiny 2 na prvu ostavljao fantastičan dojam. Sve je djelovalo fantastično – pamtljiva kampanja, genijalna glazba koja na trenutke izaziva trnce, neočekivani napredak u grafici i prokušani ultrazabavni gameplay. Cijeli je paket bio iznimno privlačan i nagrađujući te smo i sami igri dali izuzetno visoku ocjenu. No problem se nazirao nakon što prođe taj prvotni osjećaj fascinacije. Igra definitivno nije imala tu moć da zadrži igrača kao što je bio slučaj s jedinicom, a to su pokazale i brojke. 

Bungie nije imao druge, nego slušati brojne jadikovke i vapaje te je redovito popravljao postojeće elemente i implementirao nove, a vrhunac tih nadogradnji bismo trebali vidjeti u nadolazećoj ekspanziji punog imena – Destiny 2: Forsaken.

ForsakenCover01

Marketing na najjače

Za početak valja podsjetiti što je sve od informacija izašlo ovaj tjedan:

  • genijalan cinematic trailer (nedostajala je jedino Led Zeppelin glazbena pozadina)
  • lore na Bungie stranici u vidu poruka  koje dodatno nagovještaju odlazak Caydea
  • ogromne bilješke za zakrpu 2.0 s detaljno opisanim aktualnim i nadolazećim promjenama
  • promjene koje tek dolaze, s detaljnim grafičkim prikazom novog sadržaja
  • prošlotjedni TWAB (this week at Bungie) s Gamescom sajma
  • najava besplatne 24-satne probe novog PvE moda (Gambit) koji dolazi u Forsakenu
  • launch trailer, o kojem smo danas pisali, a koji sadrži nevjerojatan novi detalj – naš avatar priča!
  • službeni Bungie video dokumentarac u trajanju od 5 minuta, koji govori o aktualnim i nadolazećim izmjenama

ForsakenP02

Forsaken podsjeća na dobre stare westerne, no ovdje umjesto sedam imamo osam opakih baruna

Kratak popis novosti

U redu, ovo je zaista pregršt informacija, videa, slika i infografike, ali bio bi red da i ovdje navedemo najbitnije promjene, stoga:

  • nove podklase (svaka klasa dobija po tri nove subklase)
  • nove lokacije (Tangled Shore i Dreaming City)
  • Dreaming City bi trebala biti dosad najveća endgame lokacija
  • novi PvE mod – Gambit (hibridni 4v4 mod koji kombinira PvE i PvP elemente – podsjećamo da će 01.09. biti dostupan svima za besplatnu probu)
  • sasvim nova oprema
  • novi tipovi oružja (bow!!)
  • razmještaj mogućih oružja (moguće je staviti sniper kao primari, ili pak shotgun u sva tri slota)
  • randomizirana oprema (mnogima vrlo iščekivana promjena – nema više fiksnih modova) 
  • novih 200 mjesta u skladištu (500 naspram prijašnjih 300)
  • Xur se više ne prikazuje na mapi (moramo ga tražiti, iako će na redditu i raznim appovima biti prikazana točna lokacija već za par minuta)
  • uvođenje kolekcija oružja i opreme
  • Nightfall više nije jedan jedini, već se može odabrati između tri u tjednoj ponudi
  • uvođenje/povratak trijumfa (odlična motivacija za grind)
  • uvođenje novih elemenata za sakupljanje i kolekciju lore predmeta u samoj igri
  • last but not least – informacija s kojom nas Bungie spamma već mjesecima, Cayde – mnogima najbolji lik u igri, biva ubijen

ForsakenP01

Dodatna potvrda western tematike – Obračun kod OK Caydea

Isplati li se uzimati

Kao što smo napisali ranije, odnos s ovom igrom je ove godine bio toplo-hladan. Prvotno oduševljenje je brzo splasnulo što se vidi i po 4 puta kraćem vremenu provedenom u igri naspram jedinice. S druge strane, istina je da je Bungie igru nastavio poboljšavati i prilagođavati zahtjevima igrača. Vidjelo se to sa svakim novim updateom, naročito u drugom DLC-u koji je uveo mnoge grind elemente koji su igri nedostajali. Kulminacija je pak nastala s posljednjim besplatnim updateom – Solstice of Heroes, koji je završio ovaj tjedan, a omogućio je strpljivim i upornim igračima da se prisjete zašto su isprva voljeli ovu igru. Da, koliko god gordo zvuči, ovoj igri treba upravo to što smo imali zadnjih nekoliko mjeseci – vremenski ograničene misije te zabavu u obliku beskonačnog, ali nagrađujućeg grinda solo ili još bolje s prijateljima, gdje ova igra tek zapravo može zasjati. Ako i nemate vlastitu ekipu, vrlo je lako naći dodatne igrače na službenoj stranici ili nekoj od fan aplikacija. Ta iskustva su nezamjenjiva.

ForsakenRaid

Ovako izgleda ulaz u novi raid, koji starta 14. rujna – 10 dana nakon dolaska Forsakena

{loadposition pratinas}

Igra

Povezano