Najava | Destiny 2: Forsaken

Ne idi tiho u tu dobru noć, iliti – pazi Cayde, metak!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za nešto manje od tjedan dana, Destiny 2 (koji je danas najavljen kao besplatna igra za PS+ igrače) ulazi u svoju drugu godinu. Bungie nam već dugo vrijeme intenzivno najavljuje tu ekspanziju kao nešto genijalno, a marketing mašinerija se ovaj tjedan aktivirala u potpunosti.

Iskupljenje za početne greške

Zašto uopće Bungie ovo najavljuje kao iskupljenje, slušanje igrača i dolazak na pravi put? Istina je da je Destiny 2 na prvu ostavljao fantastičan dojam. Sve je djelovalo fantastično – pamtljiva kampanja, genijalna glazba koja na trenutke izaziva trnce, neočekivani napredak u grafici i prokušani ultrazabavni gameplay. Cijeli je paket bio iznimno privlačan i nagrađujući te smo i sami igri dali izuzetno visoku ocjenu. No problem se nazirao nakon što prođe taj prvotni osjećaj fascinacije. Igra definitivno nije imala tu moć da zadrži igrača kao što je bio slučaj s jedinicom, a to su pokazale i brojke. 

Bungie nije imao druge, nego slušati brojne jadikovke i vapaje te je redovito popravljao postojeće elemente i implementirao nove, a vrhunac tih nadogradnji bismo trebali vidjeti u nadolazećoj ekspanziji punog imena – Destiny 2: Forsaken.

Marketing na najjače

Za početak valja podsjetiti što je sve od informacija izašlo ovaj tjedan:

Forsaken podsjeća na dobre stare westerne, no ovdje umjesto sedam imamo osam opakih baruna

Kratak popis novosti

U redu, ovo je zaista pregršt informacija, videa, slika i infografike, ali bio bi red da i ovdje navedemo najbitnije promjene, stoga:

Dodatna potvrda western tematike – Obračun kod OK Caydea

Isplati li se uzimati

Kao što smo napisali ranije, odnos s ovom igrom je ove godine bio toplo-hladan. Prvotno oduševljenje je brzo splasnulo što se vidi i po 4 puta kraćem vremenu provedenom u igri naspram jedinice. S druge strane, istina je da je Bungie igru nastavio poboljšavati i prilagođavati zahtjevima igrača. Vidjelo se to sa svakim novim updateom, naročito u drugom DLC-u koji je uveo mnoge grind elemente koji su igri nedostajali. Kulminacija je pak nastala s posljednjim besplatnim updateom – Solstice of Heroes, koji je završio ovaj tjedan, a omogućio je strpljivim i upornim igračima da se prisjete zašto su isprva voljeli ovu igru. Da, koliko god gordo zvuči, ovoj igri treba upravo to što smo imali zadnjih nekoliko mjeseci – vremenski ograničene misije te zabavu u obliku beskonačnog, ali nagrađujućeg grinda solo ili još bolje s prijateljima, gdje ova igra tek zapravo može zasjati. Ako i nemate vlastitu ekipu, vrlo je lako naći dodatne igrače na službenoj stranici ili nekoj od fan aplikacija. Ta iskustva su nezamjenjiva.

Ovako izgleda ulaz u novi raid, koji starta 14. rujna – 10 dana nakon dolaska Forsakena

{loadposition pratinas}