FFA Focus

Predigra uz Destiny 2: PvE dojmovi

Čitav naš fireteam odmah je preuzeo betu za Destiny 2 i jedva smo čekali trenutak kada ćemo uskočiti u Bungijev svijet prepun loota. Destiny ludilo je započelo.

Čim su se serveri otvorili, odmah smo zavrtjeli novu epsku prolog misiju koja otvara Destiny 2, a nakon toga zaigrali i strike te isprobali PvP u novim redizajniranim modeovima. Na portalu ćete uskoro moći čitati i naše dojmove za PvP komponentu koja je ovaj put bitno manja ali i dalje jako dinamična, a zasad smo vam pripremili detaljan osvrt svih članova našeg fireteama na PvE dio bete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Welcome to a world without light

Prvi Destiny imao je velikih problema s kampanjom i mogu reći da mi je uvod u dvojku kroz Homecoming misiju koja je dostupna u beti itekako pružio dosta zanimljivo i kvalitetno iskustvo kao početak za novu avanturu. Od uvodne CGI animacije i prvih tonova fantastičnog soundtracka vidi se da je Bungie s novom igrom odlučio vratiti naglasak na spektakl kako bi nam vratili onaj stari osjećaj iz njihovih Halo igara. Budući da mi je nedostatak takvih scena u originalu bio jedan od najvećih minusa, veseli me što je fokus stavljen na takve scene i nadam se da će puna igra ponuditi još mnoštvo ovakvih pamtljivih scena.

Što se tiče gameplaya, svi ljubitelji originala će se odmah snaći u novoj misiji u razrušenom Toweru. Isprva sam mislio da i neće biti većih razlika u samom techu i prezentaciji u odnosu na original, no vidi se da je Bungie ipak unaprijedio svoj tech i ponudio nešto kvalitetniji grafički prikaz. Art je kao i uvijek na visokoj razini, a vidi se još veći naglasak na alpha efekte i sustav čestica, kao i kvalitetniji sustav screen space refleksija. Igra na PlayStation 4 Pro izgleda dosta lijepo, no velika je šteta što je prikaz u samo 30 FPS-a. Srećom, Destiny je nastavio sa svojom filozofijom jako niskog input laga pa je PvE komponenta izuzetno igriva bez obzira na niži framerate.

Sama Homecoming misija je dobro dizajnirana. Ritam misije će vas provesti kroz brze i vatrene okršaje kroz koje ćete vidjeti i poznate likove poput Ikore, Zavale i Caydea. Kraj misije nam donosi i predstavljanje glavnog Ghaul negativca koje nas na dobar način priprema na avanturu iz pune igre. Šteta što Bungie nije otišao korak dalje kako bi nam pružio potpuno nove neprijatelje, već su se za dvojku odlučili iskoristiti Cabal neprijatelje kao glavne negativce. Nadam se da nam puna igra sprema i neko iznenađenje kroz potpuno nove neprijatelje.

destiny pve 1

Novi inventory. Oružja su dobila potpuno nove podjele.

Strike je druga strana PvE komponente koja je bila dostupna u beti i moram reći da me ova komponenta nije oduševila. Strike je bio izuzetno bazičan bez naprednijih mehanika, a i imao sam osjećaj da sam puno toga vidio i u originalnom Destinyju. Sam dizajn me dosta podsjeća na Black Garden misiju iz originala. Općenito su mi strikeovi bili dosta slaba strana prve igre budući da ne traže nikakvu napredniju komunikaciju između članova fireteama, a ista stvar je i u nastavku. Sredina strikea vam nudi nešto veći set-piece kojeg ćete proći kroz platformiranje, no osim toga i nema baš pamtljivih scena. Arena finalnog bossa je dosta dobro dizajnirana, no sam boss je dosta sličan Atheonu iz prvog raida originala što mi se nije svidjelo jer sam očekivao potpuno novi dizajn bossa.

Iako strike nije bio nešto posebno, zanima me što će Bungie učiniti s novom kampanjom za koju su obećali da će veći naglasak staviti na priču i same epske scene koje su nedostajale u prvoj igri. Ako ćemo suditi po ovoj beti i prologu, moguće je da ćemo konačno dobiti i kampanju kakvu znamo da nam Bungie može isporučiti.

Adel Šejapi

destiny pve 2

Svima nam dobro poznati likovi iz Towera će itekako sudjelovati u priči.

Nova Destiny kampanja obećava nam više, bolje i sveukupno eksplozivnije iskustvo. Naznake da će u tome uspjeti definitivno nam nudi prva misija jer početak je uistinu bombastičan. Dobili smo dobar art, nekoliko zanimljivih set pieceova i naznake potencijalno dobre, u svakom slučaju bolje i mesnatije priče nego u originalu. Za strike nemam previše riječi, prilično slično onome što smo vidjeli u prijašnjem Destinyju. Osobno smatram kako će se za neke bolje dojmove ekipa iz Bungieja trebati malo potruditi i uključiti pokoju novu mehaniku kako bi nadogradili dobre, ali već ipak pomalo ustaljene temelje.

Andrija Bradić

Iz petnih sam se žila trudio ne gledati i pratiti radnju i ne slušati sve što pričaju u misiji jer želim to po prvi puta iskusiti kad igra izađe. Na kraju nisam uspio prekinuti te sam odgledao sve cutscene i sekvence, ali nisam slušao govor. Ono što sam dobio je u najmanju ruku ispunilo moja očekivanja. Odlične međuscene, uletavanja poznatih lica, bombastična akcija, epska muzika, u svakom slučaju – odličan fan service. Osjećaj koji imamo kad u ruševinama vidimo mjesto u kojem smo proveli sate i sate je zaista odličan. Misija pokazuje da bi se zaista moglo ostvariti ono što Bungie obećava, a to je puno veći naglasak na priči. Najugodnije iznenađenje je kvaliteta grafičkih poboljšanja. Na gameplay premijeri se to nije toliko vidjelo, ali uživo se zaista vidi napredak.

Istina, strike djeluje pomalo generično, možda malo previše ziheraški s tim reminiscencijama na Vault of Glass i Black Garden, ali ima nekoliko elemenata na kraju koji su zanimljivi. Atheon je sada postao PRO, tlo nam čas nestaje, a čas gori pod nogama te jedna situacija s izbjegavanjem velikih mehaničkih klipova il čega već. Sign me up for more!

Ivica Cerin

destiny pve 3

Nova Hunter subklasa u elementu.

Kampanja obećava, no strike nas nije oduševio

Odmah po početku bete ulijeće se u misiju Homecoming i nakon igranja dojma sam da je Bungie na dobrom putu ostvarivanja silnih obećanja o kvalitetnoj priči i vrhunskoj kampanji, nečega što je toliko nedostajalo u prve tri godine Sudbine. Iako je strike The Inverted Spire lako smjestiti u donji dom prema kvaliteti onoga što nudi (šteta što je izostala čak i minimalna potreba za koordinacijom članova fireteama, osim međusobnog oživljavanja), ipak smo vidjeli neke nove mehanike i rješenja, pa vjerujem da i tu mora biti noviteta, jednom kad zaigramo “kompletnu” igru.

Nakon što se ekspresno prođe kroz PvE dio bete, mnogima ostaje gorak okus u ustima zbog previše sličnosti s prvim dijelom, ali, ako u stranu bacimo bolje vizuale, čini se da Bungie priprema punokrvni nastavak, igru koja se neće odigrati jednom i samo obrisati. Beta je samo zagrebala ispod površine, a tek treba vidjeti kako će i hoće li funkcionirati onaj ključni dio finalnog proizvoda – onaj koji tjera igrača da se konstantno vraća i troši dragocjeno slobodno vrijeme kojeg nikad nema dovoljno (svejedno je nazivamo li to grindanje, RGN loot, OCD ili nekako drugačije)

Da ne duljim previše, oni koji su voljeli prvi Destiny, voljet će i ono što dolazi u “nastavku”, a oni koji se žale, nastavit će u istom tonu.

Maksimilijan Bach

destiny pve 4

Igra je tehnički ipak ljepša od originala, no i dalje je Bungijeva najveća prednost umjetnički izričaj.

Kao neiskusni i novi Destiny igrač, sve ono što sam vidio izgleda jako lijepo i postoje tu neke zanimljive mehanike igre, ali nisam u potpunosti kupljen cijelim paketom. Vizualno igra izgleda stvarno jako dobro i neki set-pieceovi prikazani već u prologu su djelovali jako interesantno (napad u valovima na “plazi” i izbjegavanje nekakvih rotirajućih dijelova turbine), no sami prolog me nije toliko zainteresirao. Nije me bilo previše briga tko su likovi oko mene i s kime igram i ne znam je li to zbog ne igranja jedinice, ali dojam da postoji neki veliki svemir s nekim zanimljivim likovima, rasama ili s kime god je pomalo izostao. Jasno, nezahvalno je suditi prema prologu, ali malo više mesa ne bi škodilo.

Jasno mi je zašto bi strike trebao biti zanimljiv i zabavan te mi je apsolutno jasna privlačnost skakanja s jednog mjesta na drugo dok s ekipom rješavam neprijatelje pred sobom, no ako je generično, na što je ovaj strike smrdio, pitanje je koliko dugo to može biti zanimljivo. Okruženje boss borbe je bilo doduše zabavno i ajmo reći da su takve stvari nešto što bi nas tjeralo na daljnje igranje ove komponente.

Domagoj Starčević

FFA fireteam vam sprema još mnoštvo sadržaja za Destiny 2 betu. Sutra možete čitati naše detaljne dojmove za PvP okršaje iz Cruciblea, a nakon toga i dodatne zanimljivosti koje smo otkrili igrajući betu.

Igra

Povezano