Svakako glavna vijest današnjeg dana (barem do sada) je informacija kako će Death Stranding izaći i na PC. Zvuči nestvarno kad to kažemo da će jedna PlayStation 4 (ekskluziva) doći i na PC! Da vam je netko ovo rekao prije par mjeseci, rekli biste da je lud, zar ne?
Microsoftova (r)evolucija!
Microsoft je prva kompanija koja je javno priznala da želi svoje igre na što više platformi jer ne zarađuju kompanije novac na konzolama, već na igrama. Microsoftove igre danas možete igrati na Xboxu i PC-u, a neke igre njihovih studija možete igrati i na Nintendo Switchu, pa čak i na PlayStationu. Uz to spojite odlični Gamepass koji je dostupan za PC i Xbox One, jasan je smjer u kojem kompanija ide. Znači li to da ćemo sve velike Xbox One/Scarlett igre igrati jednog dana i na PlayStationu 5? Sve je moguće. Na PC-u sigurno. Ne samo to, već ćete igre moći kupiti na svim mogućim trgovinama – MS Storeu, Epic Games Storeu i Steamu. Igračima paše sloboda izbora s jedne strane, no s druge strane, Xbox kao konzola možda gubi identitet jer čemu trošiti lovu na nju kad sve igre možete igrati na PC-u? Microsoft s tim nema problema jer oni žele da igre njihovih studija budu dostupne na sve više platformi. Više platformi znači više kupaca, a više kupaca znači više love.
Budućnost PlayStationa je…?
Ne znamo 100%, ali do promjena će svakako doći. PlayStation igrači vole zbog ekskluziva. PlayStation fanovi vole ekskluzivnost i natpis – “Only on PlayStation.” Kako je rekao jedan fan – “osjećam se posebno i sretno jer određene igre koje budu najbolje na tržištu mogu igrati samo na PlayStationu.” Nije Emilio.
Upravo iz navedenog razloga nakon objave kako Death Stranding dolazi na PC, Reddit i Twitter su prepuni komentara negodovanja PlayStation 4 vlasnika. Mnogi od njih pišu da konzola više nema smisla jer su razočarani što Death Stranding stiže na PC. Mnogi kažu da su zbog Death Strandinga i kupili PS4 što je možda i pretjerivanje, no u svakom slučaju, ako imate vremena, pročitajte komentare na Kojima Productions Twitteru ili Redditu nakon PC objave.
Thanks to all of you who have been supporting #DEATHSTRANDING!
— Kojima Productions (@KojiPro2015_EN) October 28, 2019
DEATH STRANDING release on PS4 is November 8, 2019!!
Furthermore, KOJIMA PRODUCTIONS is happy to announce that DEATH STRANDING will be coming to PC in early summer of 2020!!#kojimaproductions #deathstrandingpc pic.twitter.com/Sk4clWWY1X
Što je zanimljivo, ovo je možda samo početak drugačije politike koju bi Sony mogao imati na idućoj generaciji. Ako se sjećate, mi smo već pisali o tome kako bi Death Stranding mogao doći na PC, a puno važnije je što je sam Sony potvrdio kako će i iduću generaciju fokus biti na ekskluzivama, no kompanija neke igre želi donijeti i na PC. Nitko ove izjave vodstva PlayStationa možda nije doživio ozbiljno sve do danas kad se podignula “halabuka” oko Death Strandinga.
Kompletan članak o tome da ćemo sve više PlayStation igara vidjeti na PC-u možete pronaći ovdje. Doduše, ove misli je izrekao sad već bivši šef PlayStationa Shawn Layden. Dokaz da je Sony sve više skloniji PC-u je svakako i PS Now usluga preko koje već sad možete igrati PlayStation 4 igre preko PC-a, a sjetite se da su Quantum Brake ekskluzive kao što su Detroit Become Human, Heavy Rain i Beyond Two Souls došle na PC također.
Vremena se polagano mijenjaju i nema ništa loše u tome što Sony također želi da veći broj igrača kupi PlayStation igre i igra ih na računalima. Znači li to nužno da ćemo dobiti manje kvalitetne PlayStation (5) ekskluzive? Teško. Sigurni smo da će i dalje kvaliteta igara koje rade first-party PlayStation studiji biti na najvećoj mogućoj razini, samo je itekako moguće da će neke od tih igara izaći i na PC-u. Gubi li se onda smisao PlayStation 5 konzole? Pa zapravo ne. Samo ćemo svi imati veću mogućnost izbora. Također, jasno je i da neće sve PS5 ekskluzive doći na PC. Očekujemo da će više u pitanju biti multiplayer naslovi za koje je također Sony rekao da ih iduću generaciju želi više.
Biti će zanimljivo pratiti kako će sve ovo Sony i PlayStation izbalansirati u narednim vremenima posebno kad znamo da je čitav brand izgrađen na pojmu ekskluzivnosti.