Recenzija | Impact Winter

BANDAI NAMCO Entertainment u suradnji s indie razvojnim timom Mojo Bones izbacio je poprilično zanimljivu RPG/survival igru.

Vi ste Jacob Solomon, vođa  grupice ljudi koja je pronašla utočište u napuštenoj crkvi.  Zajedno pokušavate  preživjeti kataklizmu nastalu nakon udara asteroida u Zemlju. Ta kataklizma, uzrokovala je ledeno doba, nazvano „Impact Winter“.

Vaš robot, Ako-Light, zaprimio je misteriozan radio signal koji tvrdi da pomoć dolazi za 30 dana. Na vama je da izdržite tih 30 dana i osigurate vašoj skupini hranu, vodu i ostale potrepštine koje će oni od vas tražiti, budući da svaki od njih ima određene vještine i može vam pomoći na određene načine.

Wendy je kuharica i može vam raditi kvalitetniju hranu kombiniranjem različitih namirnica, Chris je inženjer i može vam nadograđivati robota (Ako-Light), Blane vam može izrađivati zamke kojima ćete loviti životinje, a Maggie vam može pomoći s izradom kvalitetnije opreme.

No skupljanje hrane i ostalih stvari je samo početak. Naime, morate se konstantno brinuti za njih, jer im pada moral, mogu pasti u depresiju, svađati se s ostalima pa čak i napustiti skupinu. To može biti poprilično frustrirajuće, jer se svako malo morate vraćati u crkvu i rješavati probleme, primati od njih nove misije i ostalo.

Gameplay je jako spor i možda se neće svidjeti svakome, ali se poprilično dobro uklapa, budući da je dosta veliki naglasak na istraživanju okolnog područja i snijegom zametenih lokacija. Save/Load opcija ne postoji pa morate igrati od početka ako vam lik umre prije isteka tih 30 dana, a igra je svaki puta malo drugačija.

Grafika je simpatično cartooney, a popraćena je odličnom ambijentalnom glazbom koja malo podsjeća na filmove 80-ih (The Thing). U početku možda djeluje čudno, ali nakon kratkog vremena shvatite kako zapravo gotovo savršeno odgovara.

Zvukovi, s druge strane, djeluju dosta loše i znaju poprilično iritirati (npr. sfx hodanja po snijegu). Razlog tome je vjerojatno taj što igra nije uspjela skupiti dovoljno financijskih sredstava  na Kickstarteru pa je prebačena na Steam Greenlight, gdje je odmah prošla. Igra je odgađana nekoliko puta što se i osjeti, jer na trenutke djeluje nedovršeno i zbrzano. Nadolazeće zakrpe možda uspiju popraviti stvar.

Igra ima dosta nedostataka, a jedan od njih je poprilično dugo učitavanje prilikom prelaska lokacija, kao što je npr. izlazak/ulazak u crkvu. To čak i ne bi bio toliki problem kad to ne biste morali ponavljati svako malo.  Drugi, usudio bih se reći, najveći nedostatak ove igre su poprilično loše i nespretno riješene kontrole na tipkovnici.

Kretanje se izvodi s WASD, dok ostatak kontrola vršite s Q, E, Shift, L-Ctrl, L-Alt i strelice što predstavlja jako veliki problem samog gameplaya i često iritantno graniči s igrivošću (Queen: The eYe).  Zakrpa koja je izašla prije 3 dana, dodala je i mogućnost korištenja miša. Čak ni to nije pretjerano popravilo loše predefinirane postavke kontrola, ali je malo olakšalo korištenje oružja.

Igra također ima malih problema s postavkama visoke rezolucije (default 1680×1050) pa mi se rušila nekoliko puta na 1920×1080.

Zaključak

Igra je svakako imala potencijala biti nešto više, ali preuranjeni release rezultirao je relativno slabom realizacijom s tehničke strane. Audio-vizualni dio igre je gotovo besprijekoran, što na žalost ne može nadoknaditi same tehničke nedostatke i katastrofalno loše kontrole na PC-u. Ako namjeravate ovo zaigrati, preporučio bih game kontroler i dosta strpljenja.

Plus: glazba, atmosfera, cartooney grafika, RPG elementi

Minus: kontrole, igrivost, zvukovi, preduga učitavanja, rezolucija

Impact Winter recenzija

70

Igra je svakako imala potencijala biti nešto više, ali preuranjeni release rezultirao je relativno slabom realizacijom s tehničke strane.

Kako ocjenjujemo?