The Walking Dead: Michonne (2. i 3. epizoda)

Iako druga i treća epizoda imaju svijetlih i zanimljivih trenutaka, Telltaleov serijal žudi za novitetima, pa čak i promjenama.

Podsjetimo, The Walking Dead: Michonne je mini-serija od tri epizode koja je poslužila kao pauza do treće sezone serijala (osim imena i nekih likova, nema nikakve poveznice s televizijskom serijom) koju bismo trebali zaigrati kasnije tijekom godine.

Sama radnja, očekivano, nastavlja se tamo gdje smo stali u prvoj epizodi (pročitajte recenziju), a Michonne je i dalje zahvalan lik za video igru u kojoj odluke igrača utječu na njene postupke i radnju. Igrači će zauzvrat dobiti nešto što je toliko nedostajalo u uvodnoj epizodi, a to su osjećaji koje izaziva donošenje odluka i konstantno kopkanje i razmišljanje što bi se dogodilo da je odluka bila drugačija (s obzirom na duljinu igre, ponavljanje određenih dijelova ne oduzima previše vremena).

https://www.youtube.com/watch?v=LnYAMVJ1oV0

Priču relativno kratke igre nećemo previše otkrivati, spomenut ćemo da će se sukob s Normom i Randallom, započet u prvoj epizodi, kulminirati i rasplesti se, a cijela priča u pozadini prožeta je gubitkom obitelji koji je doživjela sama Michonne. U priču su na efektan način ukomponirani QTE elementi koji će pokazati zašto i kako je Michonne postala jedan od popularnijih likova franšize.

https://www.youtube.com/watch?v=ZHdjG4UHa1Q

I dok je tih nekoliko klasičnih “The Walking Dead” trenutaka napravljeno zaista efektno, a druga i treća epizoda kvalitetom odskaču od mizernog uvoda, sve ostalo je karakteristično za gotovo sve igre žanra koji je kreirao studio Telltale. Radnja u nekim trenucima teče toliko sporo da graniči s dosadom, neke od odluka koje su naizgled bitne uopće ne utječu na priču i događaje u igri, istraživanja još uvijek gotovo da i nema, pri samom su vrhu mana koje nisu toliko smetale kad smo igrali, recimo, The Walking Dead: Season One prije gotovo četiri godine. No, ponavljanje istog recepta, ma koliko god on uspješan bio u početku, dovest će (ili je već dovelo) do zasićenja publike koja se može trgnuti samo osvježenjima, a hoće li Telltale Games u tome uspjeti saznat ćemo vrlo brzo.