Posljednjih dana svašta se pisalo o Microsoftovoj akviziciji Activision Blizzarda, međutim, ako je za vjerovati Jeffu Grubbu s Gamesbeata, a dosad smo mu vjerovali, onda Microsoft ustvari nije ni imao predatorske namjere.
Vodstvo Activision Blizzarda htjelo je prodati kompaniju, mjesecima su vagali gdje, što i kako, da bi se naposlijetku u studenome ponudili Microsoftu. Važno je napomenuti, a otkrio je to sam CEO Activision Blizzarda Bobby Kotick – Phil Spencer i Satya Nadella godinama su pripremali teren, propitkivali o mogućnosti spajanja te s danas omraženim CEO-m teoretizirali što sve mogu učiniti zajedno. Konačna odluka odabira Microsofta naposlijetku je bila jedina logična.
Čelnicima giganta iz Redmonda nije dugo trebalo za odluku, detalje su definirali tokom blagdana i dogovor je postignut. Dogovorena je otkupna cijena od 95 dolara po dionici, što će u konačnici iznositi 68,7 milijardi dolara.
Alternativa je propadanje
Čelnici Activision Blizzarda pronašli su se u situaciji iz koje nisu vidjeli izlaz. Razvoj AAA hitova postao je sve izazovniji, kreće se u smjeru neodrživosti, a kompanija je postala preopterećena optužbama o kršenju ljudskih prava zaposlenika i navodnim zataškavanjem seksualnih skandala. Do tolike mjere da je teško pronaći nove zaposlenike nužne za nužan rast.
Smatralo se da je alternativa prodaji kompanije bilo njezino propadanje. Activision Blizzardu bio je potreban reset i sada se pred Microsoftom pronašao izazov restrukturiranja. Što će biti s posrnulim Blizzardom, leži li budućnost preskupog razvoja Call of Dutyja u godišnjim nastavcima, te hoće li Microsoft uspjeti preokrenuti interne trendove saznat ćemo u narednim godinama.