Vijesti

Ambiciozni survival naslov Rooted dobio je novi prkaz

Prije nekoliko mjeseci pisali smo o igri Rooted, još jednom u nizu novih survival naslova inspiriranih The Last of Usom, a sada pogledajmo kako napreduje razvoj.

Developeri iz studija Headlight demonstrirali su sustav animacije i kretanja likova, skupljanja opreme, osvjetljenje i gradnju skloništa. I izgleda prilično dobro za studio koji broji tek nekoliko programera.

Za 80.lv otkriveno je i više gameplay detalja. Developeri u intervjuu otkrivaju kako će se za potrebe preživljavanja prikupljati baš sve. Svakodnevni objekti poput alata, dijelova automobila, oružja, a s progresijom će likovi učiti izrađivati nove stvari.

Preambiciozno?

Zvuči kao klasičan survival naslov, a tome u prilog idu i najavljene mehanike lova, ribolova i vrtlarenja. Otvoreni svijet bit će podijeljen u zone. Ona početna kolokvijalno bit će “sigurnija”, a neke druge bit će opasnije, ali će i sadržavati bolji loot.

Ambiciozni developeri najavljuju i tzv. sistem evolucije. Kako vrijeme prolazi, tako će se i svijet mijenjati. Pretpostavljamo da će se širiti korov, lomiti stabla, građevine će erodirati, a developeri tvrde i kako će prirodne promjene otvarati nove prolaze i područja za igranje.

Zvuči jako ambiciozno, a još ambicioznije zvuči i najavljeno otvaranje Rooteda u alphi negdje početkom iduće godine. Preambiciozno?