Anno 117: Pax Romana – dojmovi s Gamescoma

Ubisoft je ove godine na Gamescomu pokazao da, iako nema novog Assassin’s Creeda u planu, itekako ima asa u rukavu. Njihov booth bio je među najvećima i osvojio je nagradu za najbolji dizajn sajma: preko 50 igraćih postaja, monumentalna rimska figura na ulazu i interakcija s cosplayerima u povijesnim kostimima. Igra je ujedno proglašena najboljom PC igrom sajma!

Problemi iz bete i prvi dojmovi

Kao igrač koji tek ulazi u Anno serijal, imao sam problema u nedavno odigranoj beti:

Te dojmove podijelio sam i s veteranima serijala na sajmu, koji su potvrdili da su slične kritike već poslali timu iz Mainza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što je poboljšano u Gamescom demou

Čim sam zaigrao jednosatni demo, postalo je jasno da se radi o drugačijoj verziji od one u beti:

Ovo pokazuje da razvojni tim sluša povratne informacije igrača i brzo reagira.

Vizualni stil i dizajn svijeta

Anno 117 smješten je u razdoblje Rimskog Carstva, ali s dvije ključne kulturne osi:

Religija ima važnu ulogu:

Ova dualnost otvara zanimljive strateške odluke koje se reflektiraju i na gameplay.

Zaključak

Nakon sat vremena igranja uvjeren sam da je Anno 117: Pax Romana napravio značajan iskorak u odnosu na betu.

Sve to ulijeva povjerenje da će konačni proizvod biti dostupan i novim igračima, a istovremeno zadržati dubinu koju veterani očekuju.

Anno 117: Pax Romana izlazi u studenom 2025. i bit će dostupan na PC-u, PlayStationu 5 i Xbox Series S/X.