Arkane developeri obećali da će PC verzija Preya biti bez greške na izlasku

Developeri poručili kako su naučili na greškama iz Dishonoreda 2.

Raphael Colantonio, jedan od kreativnih direktora za novi Prey, je u razgovoru s Gameinformerom poručio kako developeri imali težak launch Dishonoreda 2 te da su naučili lekciju na greškama i da su uvjereni kako će PC verzija novog Preya biti bez greške već po izlasku.

Raphael je poručio kako u razvoju nikad ne možete biti sigurni što očekivati, pogotovo na PC-ju zbog velikog broja konfiguracija. Igra je izašla u takvom stanju u kakvom je bila, zatim je dobila zakrpu koja je ispravila probleme, poručuje developer, i sada radi vrlo dobro. Developeri sada imaju cilj pružiti pravu podršku za Prey i osigurati kvalitetan launch. Ovoga puta je više testiranja kvalitete, a i radi se po poznatom CryEngine pokretaču s kojim su developeri upoznati.

Dishonored je imao novi Void engine koji se bazirao na id Techu od developera id Software s mnoštvom modifikacija. Idtech je poznat po tome da je dosta težak za rad, no već smo vidjeli kako ovaj engine može odlično raditi na naslovima poput Dooma ili Wolfensteina. Dishonored 2 je odlična igra koja je nažalost imala brojne probleme na PC platformi zbog kojeg ni dosta snažne konfiguracije nisu mogle vrtiti igru na ultra postavkama na full HD rezoluciji i 60 fps-a. Patchevi su dosta poboljšali performanse, no igra još uvijek nije skroz ispolirana. Prey još uvijek nema točan datum izlaska, a igru možemo očekivati do svibnja ako ne bude odgoda. Igra će biti dostupna za PlayStation 4, Xbox One i PC.

Potpuni razgovor možete pogledati ispod:

https://www.youtube.com/watch?v=GdsP_jyrjBI&feature=youtu.be