
Prema podacima analitičke kuće Alinea Analytics, Battlefield 6 je u prvom mjesecu nakon izlaska prodan u više od 10 milijuna primjeraka, čime je nadmašio ranije izvješće o sedam milijuna prodanih kopija u prva tri dana.
Iako nije srušio Call of Duty s trona kad je riječ o ukupnoj tržišnoj dominaciji, igra ostvaruje iznimne rezultate na PC-ju. Unatoč blagom padu aktivnosti nakon lansiranja prve sezone i spajanja s besplatnim Battlefield: RedSec battle royaleom, angažman igrača i dalje je vrlo visok.
Alinein analitičar Rhys Elliot dodaje da Call of Duty i dalje ima prednost kao “sila” koja se i dalje pojavljuje na prošloj generaciji konzola, ali upozorava da serijal pati od, kako kaže, percepcijskog problema zbog kozmetike nalik Fortniteu i manjka inovacija.
Zanimljivo, Battlefield 6 trenutno je šesti najprodavaniji naslov na Steamu, dok je Call of Duty: Black Ops 7 tek na 29. mjestu, što potvrđuje ranije izvještaje o znatno slabijim prednarudžbama.