Battlefield V bi mogao podržavati Raytracing odmah na izlasku

Ako već postoji opcija u alfi nema razloga da izostane u završnom proizvodu.

Ekipa iz PCGames Hardwarea se malo poigrala s naredbama u konzoli alfa verzije Battlefielda V i podjelila s zajednicom ono što su otkrili.

Naime, nakon što su upisali “Render.DrawScreenInfo 1” kako bi dobili sve tehničke detalje dok se izvodi Battlefield V, na kraju izvještaja jasno je pisalo “Raytrace: OFF”.

Ovo bi moglo značiti da će novi Battlefield zaista podržavati raytracing u realnom vremenu kroz NVIDIA RTX tehnologiju. Ono što je ključno u cijeloj priči je potpuna podrška za DirectX 12, jer raytracing ne radi na DX11, te naravno bolja optimizacija igre na novoj verziji DirectX-a, jer Battlefield 1 se nije baš iskazao u tome.

Od ostalih informacija možemo vidjeti da je igra isprobana u 3840X2160 rezoluciji, na DirectX 11 i grafičkoj kartici NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti što daje dodatnu vjerodostojnost ovoj informaciji.

NVIDIA će sutra, 20. kolovoza, predstaviti novu generaciju grafičkih kartica, a moglo bi se dogoditi da Battlefield V bude drugi najavljeni naslov s podrškom u raytracingu, pored Metro Exodusa.

https://www.youtube.com/watch?v=J3ue35ago3Y

{loadposition pratinas}