Bethesda nije željela Dishonored 3. Željela je manji multiplayer naslov i tako je nastao Deathloop

Postoje igre koje su iznimno polarizirajuće. Dishonored je jedna od takvih, prva dva nastavka ili nikako ne volite, ili ih jako volite, pa tako ovaj steampunk IP nikada nije došao do razine da može samostalno iznijeti desetine milijuna prodanih primjera poput nekih drugih Bethesdinih uspješnica.

Pritom su oba Dishonoreda ostvarila i financijski i kritički uspjeh, ali u izostanku mega hit statusa, Bethesdin Arkane studio nije dobio podršku za razvoj trećeg nastavka. Otkrio je to osnivač studija Raphael Colantonio Rock Paper Shotgunu. I tako je nastao Deathloop, naslov sličnih karakteristika, koji izgleda, igra se i zvuči poput Dishonoreda, koji također nije postao mega hit te ima jednako tako polarizirajući prijem, ali nije Dishonored jer ga Bethesda nije željela.

Bethesda je odlučila staviti Dishonored na pauzu i Arkaneu dati neki manji projekt čisto toliko da ne radi ništa. “Bethesda je željela da radimo nečemu, ali nije znala na čemu. Želimo li Dishonored 3? Ne znamo, idemo napraviti nešto kratko i jednostavno, pa ćemo vidjeti”, prepričava Colantonio.

Bethesda nije željela novi Dishonored, ali novi projekt trebao je biti multiplayer tipa, nešto s mikrotransakcijama i isplativije, kako bi studio naučio raditi takve igre. Kako je studio u tom trenutku dovršavao Mooncrash ekspanziju za Prey s roguelike elementima i to se svidjelo developerima, iduća Arkaneova igra postala je mješavina tog dvoje.

Umjesto manjeg projekta za učenje multiplayera, dobili smo Deathloop

Taj manji projekt je tako postao Deathloop. Naslov poput Dishonoreda, ali s rogue elementima i multiplayer načinom igranja, premda se može kompletno odigrati i solo. Negdje u tom trenutku, kada se stvarao okvir za razvoj Deathloopa, osnivač Arkanea Colantonio napustio je studio.

“Umjesto malog projekta, dobili smo još jedan veliki projekt koji je na kraju vjerojatno koštao isto koliko bi koštao i Dishonored 3, ali to na početku nije trebalo biti tako”, zaključuje taj period svoje karijere. I dok Colantonio sada djeluje u manjem indie studiju, Bethesda je nastavila u željenom pravcu. Redfall kao primarno multiplayer naslov ekskluzivno na Xbox konzole izlazi za tjedan dana, međutim, pronašao se na udaru kritika nakon neuvjerljivih gameplay prikaza i odluke da se izvodi u samo 30 FPS-a na Xboxu Series X.