Bio je tehnički krš i ismijavali smo ga, ali danas je premašio 20 milijuna prodanih kopija

Svi opet igraju Cyberpunk 2077. Manje od dvije godine poslije izlaska, novi život udahnuo mu je Edgerunners anime na Netflixu, jedna od najgledanijih novih produkcija uopće na toj platformi.

Tako je u nedjelju Cyberpunk samo na Steamu igralo blizu 140 tisuća ljudi istovremeno, vjerojatno će ga naredni vikend igrati još i više, a sve to iz prikrajka promatraju te ruke trljaju čelnici CD Projekta. Naime, Edgerunners je pogurao Cyberpunk 2077 na preko 20 milijuna prodanih kopija.

“Preko 20 milijuna cyberpunkera lutalo je ulicama Night Cityja, zabavljalo se s Jackie, upoznavalo je Johnnyja, vozilo se s Panam i ronilo s Judy, družilo se s Riverom i sluđalo Kerryne pjesme”, pohvalio se poljski CD Projekt na društvenim mrežama.

Impresivna je to brojka za naslov koji je prije dvije godine izašao kao tehnički krš. S naglaskom na konzolama, pa je tako Cyberpunk 2077 ujedno postao i prva velika AAA igra koju je Sony bio primoran ukloniti s PlayStationa. Jer… bio je neigriv.

Danas je situacija puno bolja. Iako i dalje hardverski zahtjevan, na PC-ju se lijepo izvodi, na novim konzolama u next-gen izvedbi također jako dobro, a na starim konzolama taman onoliko koliko mu treba. Dovoljno za preko 20 milijuna prodanih kopija i dodatnu validaciju kompaniji kojoj smo se do nedavno rugali.