Biti plemenit ili lopov je dvojba koju ćemo imati igrajući Octopath Traveler

Ovaj JRPG bi, po svemu sudeći, mogao biti pravi pravcati skriveni dragulj.

Dvojba prikazana u naslovu će doista biti dio mehanike igre Octopath Traveler zbog toga što svaki odabir ima svoje prednosti, ali i mane, odnosno posljedice. Moramo priznati da nas jako veseli mogućnost da rješenju problema ili određenog questa možemo pristupiti iz raznih perspektiva, baš kao što se to može vidjeti iz sljedećeg priloženog videa. Ah da, usput taj video nas upoznaje sa 2 lika – H’aanit the Hunter i Therion the Thief (pitamo se hoće li istoimeni bend nabacit tužbicu za korištenje istog imena).

https://www.youtube.com/watch?v=x99ObqWLkYA

Svako od njih ima vlastitu priču i put i specijalno obilježje koje ih razlikuje od ostalih. H’aanit tako ima mogućnost provokacije i dozivanja monstera praktički niotkuda čak i usred grada. Ako postoje neki NPC-ovi koji vam blokiraju put ili oće probleme, samo dozovite čudovišta i pobjeć će glavom bez obzira. Therion je tipičan lopov koji može opelješiti bilo koga, bilo kada i bilo gdje.

Gorespomenuta mehanika se svodi na to hoćemo li mi kao igrači koristiti noble ili rogue put. Evo kako to izgleda u praksi:

Noble pristup je pošteniji te nema straha od gubitka. Samo što za izazivanje borbe treba imati određeni level ili dovoljno novca za kupovinu itema. Za Rogue pristup nijedno ni drugo nije bitno. Pljačkat ljude za njihov novac, oružja i ostalo možemo bilo kada i upadati u borbu provokacijom bez obzira na level. Zeznemo li nešto od toga, reputacija nam pada u gradu. Srećom, uvijek možemo podmititi lokalnog krčmara koji će proširiti dobar glas o nama i popraviti reputaciju. Kakav pristup odabrati? Vjerujemo da će većina probati ovaj moralno upitan rogue jer djeluje primamljivije. U svakom slučaju mehanika djeluje totalno osvježavajuće u moru ustaljenih JRPG-ova koji baš i ne nude nešto novo.

Octopath Traveler izlazi 13.7.2018. za Nintendo Switch.