Bivši šef razvoja Splinter Cell Remakea vratio se u Ubisoft dovršiti igru

Razvoj Splinter Cell remakea lagano se ubrzava i to uz poznato lice na čelu projekta. David Grivel, bivši game director na remakeu, potvrdio je da se vraća u Ubisoft Toronto upravo na tu poziciju, nakon dvije godine izbivanja.

“Jako, jako sam sretan što se vraćam u Ubisoft Toronto kao game director na Splinter Cell remakeu”, napisao je na svom Linkedinu.

Grivel je na igri već radio od 2021. do kraja 2022., nakon čega je napustio Ubisoft i prešao u EA gdje je bio senior design director na kampanji Battlefielda 6. U Toronto se vraća nakon kraće freelance faze i rada na jednom neobjavljenom Ubisoftovom projektu tijekom 2024.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ranije je predvorio razvoj Far Cryja 6 što mu je bila prva executive rola, a prije toga u svom portfelju kao game designerima prva dva Crysisa, Ghost Recon: Future Soldier, Splinter Cell Blackslist, Assassin’s Creed: Unity te posljednja tri Far Cry naslova.

Prošle godine, kada smo prenosili insajderske informacije Toma Hendersona, nagađalo se o 2026. godini kada se planira izlaza. Henderson je i ranije ove godine prenio kako su, oni koji su uključeni u razvoj, jako zadovoljni napretkom.

Povratak Sama Fishera ide po planu

Podsjetimo, Ubisoft je 2021. potvrdio da radi potpuni remake originalnog Splinter Cella iz 2002. godine. Radi se o reizdanju vjerno staroj priči, ali moderniziranom za novu publiku i izgrađenom ispočetka na Snowdrop engineu (The Division, Avatar, Star Wars Outlaws).

Nova tehnologija otvara prostor i za zanimljive mehanike: ray tracing koji će neprijateljima omogućiti da Fishera otkriju kroz refleksije u staklu ili sjenama, ray-traced zvuk, te općenito realističnije infiltracijske sustave.

Splinter Cell: Blacklist iz 2013. i dalje je posljednja velika igra u serijalu. Ako se planovi ostvare, Sam Fisher bi se nakon više od desetljeća konačno trebao vratiti.