Bungie je priznao da su smanjivali dobit XP-a u Destiny 2 ako ste previše grindali

Još jedan dokaz pohlepe velikih svjetskih izdavača.

Nakon što je član Reddita EnergiserX primjetio kako dobiva znatno manje XP-a kod “grindanja” svakog novog Public Eventa, te nakon što su isto počeli primjećivati drugi igrači Bungie se morao oglasiti.

Naime, sa svakim novim Public Eventom ili nekom drugom kraćom aktivnosti, ako ste ih brzo “redali” dobivali biste sve manje i manje XP-a. Što bi značilo da je ekipa iz Bungieja kažnjavala grindanje u igri koja je i kreirana da se grinda. Ono što je najzanimljivije od svega, pošto igra ne daje jasnu informaciju o broju XP-a koje ste zaradili, najzagriženiji igrači su metrom mjerili duljinu XP-a u XP progression baru.

Igrači su u pikselima mjerili koliko XP-a su dobili.

Bungie i Activision su se izvukli

Kada je EnergiserX na Redditu i dokazao kako se narančasta traka “penje” sve sporije, iz Bungieja su sve priznali. Tako je algoritam koji su razvili povećavao broj XP-a kod uzastopnog igranja PvP multiplayera i raida, ali se smanjivao kod manjih aktivnosti poput Public Evenata. Sada kad su igrači to i otkrili, Bungie je priznao kako ni oni najednom nisu sretni tim sistemom, te su trenutačno reagirali i ukinuli tu preglupu inovaciju.

Danas kad su igrači više nego ikad ustali protiv favorizacije mikrotransakcija, dojma smo da su iz Activisiona i Bungieja dosta dobro prošli. Tako ovaj događaj nije ni približno odjeknuo u javnosti poput Electronic Artsovog Star Wars Battlefront 2 slučaja. Jer usporavanje zarade XP-a očiti je način da se igrače natjera da izdvajaju još više novaca na mikrotransakcije.