Activision Blizzard još jednim financijskim izvješćem potvrdio je kako se gaming industrija bolje nosi s Covid-19 nego neke druge. I ne samo to, već postiže i bolje rezultate, te je nesumnjivo kako će, kada se jednom sve ovo završi, nastupiti pad prometa, a samim time i prvi problemi.
Activision je tako u kvartalu od početka srpnja do kraja rujna uprihodovao 1,95 milijardi dolara, a čak 1,2 milijarde stigle su od mikrotransakcija. Rast je to od čak 69% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Najs.
Kada gledate u ove 1,2 milijarde prihoda od mikrotransakcija, zasigurno su vam u glavama Modern Warfare i Warzone. Međutim, Activision ima još jednog velikog aduta u rukavu, a to je Candy Crush na mobitelima.
Dok Call of Duty na konzolama, računalima i mobitelima igra nevjerojatnih 111 milijuna igrača mjesečno, Candy Crush na mobitelima igra čak 249 milijuna, a Activision Blizzard ne otkriva tko je ostvario koliki prihod.