Još od prve najave ranije ove godine, Sonyjeva igra Concord djelovala je kao da ne pripada aktualnom vremenu i prostoru. Nažalost, to se vidi i na izlasku, gdje je prvo u danima ranog pristupa odaziv igrača bio nikakav, a potom se to još i gore odrazilo od petka.
Pokušaj ulaska na tržište već preplavljeno sličnim naslovima završilo je katastrofalno loše. Premda imamo točne podatke samo s Valveove platforme putem SteamDB-a, kao i s drugim igrama, tako i s Concordom oni približno dobro mogu ocrtati stanje.
U trenutku pisanja ovog teksta u igri je samo 329 igrača, a na samom vrhuncu popularnosti noćas nije prešlo magičnih 700. I pitanje je hoće li ikada.
U istom tjednu izašao Ubisoftov Skull & Bones
Da stavimo stvari u kontekst, Concord se ovog tjedna poklopio s još jednim naslovom koji je također izvan vremena i prostora. Skull and Bones je također live service naslov koji je po svakoj logici morao biti F2P, a to nije. Pritom i neslavno ocijenjen najgorom igrom prošle godine, u svojem debi tjednu na Steamu bilježi bolje brojke od Concorda.
Skull and Bones u ovom trenutku igra četiri puta više igrača s tendencijom na više.
Povucimo paralelu s još jednom igrom koju su ljudi u odijelima čudnim odlukama osudili na propast. Rocksteadyjev Suicide Squad kao jedna od najgore ocjenjenih igara ove godine na svojem početku brojao je preko 13 tisuća istovremeno aktivnih igrača, što se za Concord čini nedostižnim.
Spletom okolnosti, osim ako ne dođe do nekog velikog zaokreta, Concord je osuđen na propast. A kao igra to nije zaslužio. Testirajući ga prethodnih dana jasno je kako se radi o zabavnom shooteru standardno visoke Sonyjeve produkcije. Na konzoli čak i nema problema s pronalaskom igrača, ali da je tužno, tužno je. Studio Firewalk pokazao je da zna posao, a odluke poput monetizacije i marketinga ionako nisu njihova domena.