Detaljno su predstavljene sve grafičke promjene u Mass Effect Legendary Editionu

Prošli tjedan pisao sam o velikim tehničkim i gamelay promjenama koje će prvi Mass Effect doživjeti u nadolazećem remasteru, a sada je vrijeme da popričamo o preko 30 tisuća prerađenih tekstura, remasteriranim animacijama, efektima…

Bioware se o grafičkom napretku pohvalio na blogu. Prvi korak prije remasterizacije bio je katalogizirati sve teksture, zvukove, animacije, efekte i ostalo, odrediti stupanj njihove trenutne kvalitete, pa postaviti cilj za svaku od njih na koju razinu ih treba podići.

Grafički elementi bili su na rezolucijama od 720p do 1080, pa je Bioware trebao svih 30 tisuća tekstura remasterirati u 4K. U tome im je uveliko pomogao AI. Dok umjetna inteligencija radi svoje, developeri su sve ti igre ručno portali s Unreal Enginea 3 u najnoviju verziju istog. Sada imaju igrivi build u 4k rezoluciji i vrijeme je za popravljanje tekstura koje umjetna inteligencija nije dobro unaprijedila.

Kada su preradili i remasterirali sve likove u sve tri igre, Bioware se posebno posvetio atmosferi i okolini na svakoj od mapa. Poboljšali su osvjetljenje, iscrtavanje u daljinu, efekte i kompletno preradili okruženja gdje treba poput onoga na Ferosu (slike iznad) gdje se vidi golema razlika. Kvalitetnije osvjetljenje, više ruševina, iscrtavanje u daljinu…

Vizualne promjene najbolje ćete doživjeti u video usporedbi ispod. Mass Effect: Legendary Edition na PS4/5, XONE, XSX/S i PC stiže 14. 5. ove godine.