Developer: Glasine o zbrzanom Modern Warfareu 3 nisu točne

Najcjenjeniji novinar gaming industrije prošlog tjedna objavio je veliku reportažu o razvoju nove Call of Duty igre. Jason Schreier je u povećem tekstu na Bloombergu iz preko deset izvora pisao o duplo kraćem nego obično razvoju Modern Warfarea 3 i čitavom nizu kompromisa koje je studio Sledgehammer Games trebao učiniti kako bi uopće došlo do lansiranja igre. Sada se javio šef studija koji sve demantira.

Unatoč kraćoj kampanji te remasteriranim mapama iz 14 godina starog Call of Dutyja, šef Sledgehammera Aaron Halon poručuje kako je Modern Warfare 3 rezultat višegodišnje vizije.

“Puno prije nego što smo završili našu prethodnu igru, čuli smo jasnu želju igrača da nastave igrati unutar istog podserijala. I to je ono što smo isporučili, prvi baš pravi nastavak u povijesti franšize. Zato smo prvi put implementirali mogućnost poput ‘Carry Forward’ kako bismo nagradili vrijeme koje su igrači uložili u Modern Warfare 2.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Ponosni smo na tim koji predvodi Modern Warfare III. Naporno smo radili kako bismo ostvarili viziju koja je nastajala godinama. Sve što je suprotno izrečeno jednostavno nije istina. Ovo je naša igra i jedva čekamo da ju zaigramo sa svima vama.”

Dakle, Sledgehammer demantira kako je igra prvotno planirana kao DLC, da bi tek negdje kasnije, tokom razvoja, se odlučilo dodati još sadržaja te ju prodavati po punoj cijeni. Sudeći po ocjenama, prijemu igrača, ali i našem vlastitom dojmu, nekako smo skloniji vjerovati novinaru Schreieru koji je poznat po beskompromisnim izvještajima.