Developeri Silent Hill 2 remakeu pristupaju s poštovanjem, žele zadržati autentičnost, a u razvoju je više od 3 godine

Nakon što se dokazao u žanru survival horor igara, poljski Bloober Team je nakon Layers of Feara i The Mediuma od Konamija dobio povjerenje za izradu Silent Hill 2 remakea.

Unatoč tomu što Silent Hill 2 u prvom prikazu izgleda grafički fantastično i prilično vjerno originalu, te usprkos što s Blooberom surađuju originalni dizajner i kompozitor Masahiro Ito i Akiro Yamaoko, najveći fanovi ne podnose ideju da na remakeu radi studio koji nije iz Japana, ili još točnije, tim koji nije Team Silent.

Masahiro Ito koji je u serijal uključen od samog početka, na Twitteru je poručio da razumije zabrinutost, a sada se dvominutnim videom oglasio i sam Bloober Team. Developeri navode kako su se sa Silent Hillom zaljubili u žanr te zbog toga remakeu dvojke pristupaju s velikim poštovanjem.

Žele uz moderan pristup zadržati autentičnost originala, a njihov predsjednik Piotr Babieno otkriva da razvoj remakea traje već nekoliko godina. Točnije, od 2019. kada je Konami oduševljen prototipom odobrio nastavak razvoja.

Babieno pritom remake Silent Hilla 2 uspoređuje s Resident Evilom i The Last of Usom. Kaže da sva tri serijala pričaju priču kroz radnju, a ne kroz okruženje na što se većinom oslanjaju Layers of Fear i The Medium.