DICE zašto? Mijenjaju najbolju stvar u Battlefieldu V radi koje volimo ovu igru! Zašto, zašto i zašto??

Rekao bi Drago Ćosić prije švercanja karata “Pa gospodo, ne može to tako!”

Nije mi jasan DICE. Nije. Možda zato oni vrte sad milijune, a ja bez kune, no svejedno – nisu mi jasni. U našoj recenziji i tekstovima istaknuli smo 29 puta da Battlefieldu V nedostaje sadržaja. I to je istina. Sadržaj (nedostatak istog) zaista je najveći problem, ali sve smo to spremni staviti sa strane i igrati igru, zašto? Radi savršenog i nikad boljeg gameplaya. I šta onda ja sad trkeljam? Pa, eto netko iz DICE-a odlučio je promijeniti core mehaniku igre koja je radila savršeno, a to je TTK – Time to Kill (vrijeme kad nekog ubijete) kao i TTD – Time to Death. Zašto povećati vrijeme koje vam treba dok ubijete nekoga kad je sve bilo jako dobro? Znači, balans je bio savršen.

Iskreno, kad je prije par tjedana bilo govora o tome nisam mislio da će ovo proći jer velika većina pravih Battlefield igrača rekla je DICE-u putem videea, društvenih mreža i foruma da ne diraju ovo jer jednostavno nema potrebe. Promjene ćete već danas vidjeti i primjetiti. OK, nije sve možda tako crno jer čini nam se da je DICE pomalo pogubljen. U igru ubacuju (i tako razdvajaju igrače) novi mode koji se zove “Conquest Core” u kojem nisu dirali TTK i TTD. Ovu mogućnost izbora ću svakako pohvaliti, iako zaista ne samo mi nego većina igrača smatra da DICE mijenja nešto što ne treba. Jedino možemo pričati o tome da trebaju smanjiti proces umiranja iliti – TTD. 

NAŠA RECENZIJA PRIJE PROMJENA

https://www.youtube.com/watch?v=Ez-3qh427j0&t