Digital Foundry je testirao GTA 5 na novim konzolama: Bolje od PC-ja, ali može i bolje

GTA 5 je prošlog tjedna izašao na trećoj generaciji konzola. Kako se nadograđena i proširena verzija 9 godina stare igre drži na novim konzolama?

Jako dobro, kaže Digital Foundry. Bilo bi čudno da se ne izvodi bolje od 7 godina stare PC verzije, što, srećom, nije tako. Za razliku od PC-ja, koji je dosad imao najbolju verziju GTA 5, na novim konzolama se i animacije likova izvode u 60 FPS-a u Performance i Performance RT modovima.

GTA 5 na novim konzolama naslijedio je temporal anti-aliasing rješenje iz Red Dead Redemptiona 2, koje je izvedeno toliko dobro da, po njima, Performance modovi (upscale s 1440p na 4K) na PS5 i XSX izgledaju bolje nego nativni 4K na PC-ju.

Jedan aspekt ipak je lošiji

S druge strane, GTA 5 i na novim konzolama ima lošije iscrtavanje u daljinu, koje je s najboljim postavkama na PC-ju usporedivo tek u Fidelity grafičkom modu u 4K rezoluciji i 30 FPS-a, a koji se pak ne preporučuje za igranje prvenstveno zbog relativno visokog input odziva. Dakle, željet ćete igrati u jednom od dva Performance moda, a koji pak imaju svoje probleme.

Performance RT je bolji izbor od običnog zbog ray traceanih sjena (što je ujedno i jedina ray tracing mogućnost), izgleda dosta dobro u upscaleanoj 4K rezoluciji, ali broj sličica zna padati kod eksplozija i velikih potjera s policijom.

U svakom slučaju, ekipa Digital Foundryja u rezimeu hvali ono što je Rockstar izveo s GTA 5 na novim konzolama, ovu verziju igre smatraju najboljom dostupnom današnjice, ali istovremeno smatraju kako ima prostora za dodatan napredak.