Dobili smo 8 minuta novog House of Ashes gameplaya, a saznali smo i puno više o samoj igri

U ludilu jučerašnjeg dana između prezentacija SEGA-e, Dying Lighta i Horizona, kriomice nam se uvukao i House of Ashes o kojemu smo u zadnje vrijeme podosta pisali.

Obratio nam se glavni direktor igre Will Doyle i objasnio koje nas to nove promjene očekuju u nastavku. Pobliže je objasnio priču same igre, a citirao je filmove poput Predatora, Aliena i The Descenta kao glavnu inspiraciju prilikom razvoja. Također jedan od većih utjecaja je Lovecraftova knjiga Mountains of Madness.

“U realnom svijetu Mezopotamija sama po sebi datira i do 6000 godina”, objašnjava nam Doyle. Nazvana kolijevkom čovječanstva ona je sama po sebi drevni misterij kojega će igrači s guštom istraživati.

Veći fokus na dizajnu neprijatelja

Velika promjena stiže i po pitanju čudovišta. Doyle nam navodi da su razvili dosada najnaprednije čudovište ikada, a svemu tome je zaslužan dobar CGI i motion capture.

Dobili smo i period o kojem se radnja odvija, a to je 2003. godine u Iraku. Vojnici pokušavaju pronaći oružje za masovno uništenje, međutim, ulazeći duboko pod zemlju pronalaze nešto znatno opasnije.

Što se tiče novih značajki – konačno su popravili tu kameru! Sad ćete se bez problema moći kretati za 360 stupnjeva. Isto tako po prvi puta u serijalu ovaj nastavak ima razine težine. Neki igrači su imali poteškoće sa QTE sekvencama, dok drugi nisu. Sada je to izbalansirano postavkama težine, a početna težina će onim najnespretnijim omogućiti pratkitčki bezbrižno uživanje u priči.

Ono što još uvijek moramo čekati je datum izlaska koji nije prezentiran. Čitavu prezentaciju pogledajte ispod. Planirate li odigrati House of Ashes?