Dying Light 2 je podijelio kritiku u prvim recenzijama

Zabavan, ali problematičan, tako bismo najkraće opisali Dying Light 2 nakon prvih recenzija. U trenutku pisanja Dying Light 2 ima prosjek ocjena od 79%, a one variraju od gotovo savršenih pa do onih najnižih.

Zašto su recenzenti podijeljeni možda će vam otkriti detalji nadolazeće day one zakrpe, a koja broji ispravke preko dvije tisuće bugova. Recenzenti najviše zamjeraju upravo bugove i tehničku neispoliranost, a dok gameplay i samu fluidnost hvale gotovo svi, priči zamjeraju nekonzistentnost i zaboravljive likove.

Zabavan gameplay

VGC kaže da sistem odluka sa sobom ne povlači snažne posljedice koliko su nas developeri uvjeravali. Odnosno, one se većinom odnose na biranje između dva izbora koja su tek vizualno različita, a u srži su identični. “Kada birate između dvije osobe, interakcija s onom odobranom je identična onoj kakva bi bila s onom drugom”, objašnjavaju.

S druge strane, Game Informer elemente kretanja kroz svijet opisuje kao umjetničko djelo. Brzo kretanje po krovovima zgrada pametno je izvedeno pametnim smještanjem koridora, gadgeta i različitih alata, toliko da se momentum kretanja zadržava praktički uvijek, što je iznimno bitno za igru ovakvog tipa.

Naznaku prvih većih problema pruža PCgamesN. Kolege, koje su igrale na PC-ju, navode zaglavljene zombije i njihove respawnove kada se zbune, neaktivaciju safe zona, zaglavljene markere, nestajanje itema i poneki zbuggani quest. A kada smo kod PC-ja, PC Gamer zamjerio je korisničko sučelje koje je očito dizajnirano s konzolama na umu.

Koruptivni sejvovi, bugovi i crashevi

Što se tiče problema na svim platformama, IGN je otišao korak dalje i posvetio im čitavu jednu sekciju. Kažu da su tehnički problemi ometali igranje u tolikoj mjeri da su Dying Light 2 usporedili s Cyberpunkom, a zbog crasheva i koruptiranih sejvova preporučuju zaigrati igru tek nakon 10 ili 30 dana, ovisno kada Techland popravi goruće tehničke probleme.

Kada smo kod IGN-a, kolege posebno hvale kooperativno igranje. “Co-op ima gotovo sve što želite od jedne takve igre”, poručuju, pa nabrajaju skaliranje težine ovisno o broju spojenih igrača, loot drop koji uzima u obzir sve (nema više svađanja tko će uzeti koju opremu), a najvažnije od svega, napredak u kooperativnom igranju prenosi se i u samostalno igranje.

Apsolutno svi hvale borbu i frenetično rezanje zombija, te se čini da je Dying Light 2 zaista dobra igra koju se isplati odigrati, ali općeniti konsenzus je da odluku o kupnji odgodite do izlaska, kada će biti jasnije koliko će Techland popraviti igru te koliko (i hoće li im uopće) dodatnog vremena će im trebati. Igru, koja nije u totalnom tehničkom neredu, ali očito pati od niza sitnih problema koji u globalu narušavaju iskustvo igranja.