
Veteranka gaming industrije Jade Raymond poznata je kao kreatorica Assassin’s Creeda, onog prvog, a potom i kao sjajna voditeljica osovivši na noge nekoliko Ubisoftovih studija. Iz toga je proizašla ideja za otvaranjem vlastitog studija, studija Haven, tu se priključio i Sony pozamašnom investicijom, gradilo se godinama, da bi Jade sada napustila brod.
Sve to dok debitantska pljačkaška live service igra Fairgame$ još nije ni izašla. Vijest o odlasku potvrdio je i sam Sony, čiji glasnogovornik je pohvalio viziju i sav ostvareni rad dosad, ali i dodao kako razvoj igre ide dalje, a studio nastavlja djelovati kao i dosad.
Jason Schreier na Bloombergu piše kako je i samim zaposlenicima nejasan razlog Jadeinog odlaska. Sve to u ozbiljnoj fazi razvoja dok se igra naveliko testira čak i izvan studija. Pritom podsjetimo i kako o igri nismo čuli praktički ništa konkretnog sad već skoro dvije godine.
Schreier dodaje i kako je Fairgame$ interno odgođen za proljeće 2026. godine, što je u skladu s glasinom koju smo prenijeli ranije ove godine.