Techland je izbacio pola sata gameplaya za svoju parkour zombi survival koljačinu Dyling Light 2 i… o Bože, kako dobro izgleda! Već oko dvije godine slušamo, gledamo i čitamo hvalospjeve i režirane trailere, velika obećanja, a sad smo, konačno dobili dokaz svemu.
Dying Light 2 je je u pola sata gameplaya i kroz jednu misiju u igri pokazao kako se radi nastavak. Tako su aposlutno svi elementi “jedinice” nadograđeni, parkour je napredniji, grad realniji, borba kompleksnija, grafika ljepša, no najveći pomak definitivno se vidi na priči i prezentaciji.
U pola sata gameplaya smo u nekoliko navrata vidjeli kako izgleda donošenje etički teških odluka koje zaista imaju velikog utjecaja na priču i okruženje u kojem se nalazimo. Donošenje Chrisa Avelonea je, izgleda, pun pogodak, pa su i likovi prirodniji, a priča, za razliku od “jedinice”, će biti bitna.
Značajan izbor u kojoj nijedna odluka nije ispravna
Ovaj pola sata dug prohod se definitivno isplati pogledati pa vam nećemo previše otkrivati, a ako želite sve otkriti sami, nemojte dalje čitati. Primjerice, jedna jedina odluka, ona na kraju prohoda o pokretanju pumpi za vodu promijeni čitavu igru. Pa odlukom o pokretanju pumpi ćemo snabdjeti svoje sugrađane vodom, ali ćemo istovremeno isušiti jedan veliki dio potopljenog grada koji skriva opasne mutirane zombije. To nam pokušava objasniti antagonist igre, što otvara alternativnu odluku – svrstati se na njegovu stranu, naizgled “zločestu”.
Dakle, priča i odluke će imati veliki utjecaj, a u stilu This War of Minea nijedna odluka nije ispravna. Etika, etika…