EA priprema rekonstrukciju Battlefield franšize, preuzima ga šef Apexa i Titanfalla

Uslijed lutanja s identitetom i tehničkim poteškoćama koje su obilježile Battlefield 2042, Electronic Arts je odlučio promiješati karte.

EA radi velike promjene u razvojnoj strukturi, javlja Gamespot koji je ujedno i pričao s glavnim akterima. Prva i najveća promjena je ta da će serijal sada nadgledati Vince Zampella, čovjek koji je stvorio Respawn studio te Titanfall i Apex IP-eve.

U Zampelli EA vidi talentiranog inovatora i vizionara. Šefica EA Laura Miele tvrdi kako je Zampellova sposobnost vođenja i upravljanja studijima neprikosnovena. Uvjerena je da će sve što on donosi franšizi vratiti Battlefield na stare staze. “Nitko ne pozna pucačine bolje od Zampelle”, poručila je.

DICE više nije jedini i glavni

Idemo dalje. DICE više neće biti ekskluzivno povezan s franšizom. EA uvodi nekoliko novih studija koji će raditi svoje Battlefield naslove, svi oni bit će međusobno povezani u vidu naracije, likova, događaja… A kad smo kod DICE-a, Oskar Gabrielson odlazi s čelne pozicije poslije 5 godina i 10 godina ukupnog staža, a zamijenit će ga Rebecka Coutaz koja je svoju dekadu odradila u Ubisoftu predvodeći razvoj Steep i Riders Republic naslova.

Razvoj novih Battlefield igara i iskustava bit će povjeren Ripple Effectu, novom studiju koji je vodio razvoj Portala, jedne od malobrojnih svijetlih točaka novog Battlefielda. Ripple Effect nastavit će razvijati Portal dok istovremeno radi na novom Battlefield “iskustvu”. A svoj doprinos ostvarit će i novi studio u Seattleu pod vodstvom kreatora Haloa Marcusa Lehtoa kojem je već povjeren razvoj kasnijih sezona za 2042.

Ipak, reorganizacija DICE-a i Battlefield franšize ne znači ujedno i odustajanje od Battlefielda 2042. “Vjerujemo kako je 2042 kamen temeljac za budućnost u ekspanziji Battlefield univerzuma”, poručila je šefica Electronic Artsa, s kojom se slaže i Zampella.