Electronic Arts planira izgraditi live servis kako bi vršio monetizaciju nad postojećim igrama

Servis koji bi pružao konstantan sadržaj u igrama. Svi znamo zašto odnosno koji je krajnji cilj.

Svima vama koji nas vjerno pratite (hvala vam na tome od srca) vjerojatno već lagano ide na živca trakavica zvana Electronic Arts i mikrotransakcije odnosno loot boxevi. No EA je nepopravljiv i ne odustaje. Glavni financijski direktor Blake Jorgensen je za vrijeme UBS Global Technology Conference 2017. otkrio kako će EA krenuti u investiranje u live servise/usluge.

Cilj je napraviti live servis koji će konstantno pružati novi sadržaj igrama, nove načine igranja te osluškivati gaming zajednicu kako bi pravodobno reagirali i poboljšali igraće iskustvo u igrama. Jorgensen vjeruje da je sada aktualna paradigma “play the service” umjesto “play the game”, a nikako “play the experience” što je dovelo do otkazivanja Visceralove Star Wars igre i raspuštanja studija.

Budimo realni; ovo sve je paravan za infestaciju mikrotransakcija u igrama. Uostalom, Jorgensen sam kaže: “Da je Battlefield 4 imao takav servis, EA bi mogao i dalje igrače držati uključenima u igru, pružiti im više toga za igranje te bi se vjerojatno mogla vršiti monetizacija sadržaja s vremenom.”

No live servis je nešto što bi poboljšalo gaming iskustvo. Tako kažu u EA.

Čitaj dalje