Electronic Arts se u potpunosti fokusirao na singleplayer kampanju u novom Titanfallu

Raznolikost i mogućnost izbora su ključ uspjeha i zabave.

Ako je suditi prema najavama i dostupnim informacijama, Titanfall 2 će imati kvalitetnu kampanju za jednog igrača u kojoj je naglasak stavljen na odnos pilota i njegovog robota Titana. Čovjek u ulozi pilota je vrlo okretan, agilan i brz, ali je i vrlo krhak u odnosu na Titana, koji je iznimno čvrst i opremljen teškim oklopom. Ove dvije suprotnosti u samom dizajnu likova i njihovih sposobnosti obećavaju jedan drugačiji pristup nego što smo navikli do sada gledati i igrati u pucačinama iz prvog lica.

Ako očekujete linearno koridorsko napucavanje uz obilje akcije, onda bi mogli ostati razočarani. Naime, kreatori ističu kako je raznolikost ono što će obilježiti singleplayer iskustvo u Titanfallu 2. U jednom trenutku se možete naći u Titanu, a pred vama će se prostirati ogromno bojište na kojem možete eksperimentirati s vašim sposobnostima i pristupom kako odraditi zadatak, dok s druge strane se možete naći u ulozi pilota na mirnoj lokaciji, gdje će vam dizajn okoliša predstavljati jedini izazov.

Titanfall 2 izlazi 28. listopada za PC, PlayStation 4 i Xbox One.
https://www.youtube.com/watch?v=LxVHLPizG84