Facebook kreće stavljati reklame u Oculus VR igre

Facebook je najavio plasiranje reklama u njihov Oculus Quest, jedan od najboljih (najugodnijih za korištenje) VR uređaja na tržištu.

Ovo smo nekako i očekivali čitavo vrijeme, jer ipak je to Facebook, a za početak će to napraviti u tri igre. Prva je popularni multiplayer VR naslov Blaston koji se inače prodaje po cijeni od 10 dolara, a druga dva naslova još nisu otkrivena.

Ljudi iz Facebooka su za The Verge objasnili da će se za precizno plasiranje reklama koristiti podaci iz igračevog Facebook profila te obećaju kako se za te svrhe ne prikupljaju nikakvi podaci s VR uređaja, poput onoga što može snimiti mikrofon.

Reklame se neće moći ugasiti, a iznad imate primjer kako će izgledati. Pogledom, a zatim i odabirom otvara se stranica koja se oglašava. Dakle, Facebook za igranje VR-a sada forsira dvije stvari. Reklame i registraciju na Facebook. Kako kažu, zasad se radi o globalnom testiranju, a sve kako bi se procijenilo je li ovakav način reklamiranja može financijski uzdržavati platformu.

Nama se nekako čini kako se približavamo razini oglašavanja poput onih iz futurističkih filmova gdje će se reklame nalaziti svugdje oko nas. Ako vam se ne sviđaju Facebookove restrikcije i nametanje reklama, postoje i drugi VR uređaji na tržištu. Valveov Index, HTC-ov Vive, HP-ov Reverb, PlayStation VR…